Αυτές οι τροφές μπορεί να μας καλυτερεύσουν την διάθεση

Η διατροφή που κάνουμε ευθύνεται όχι μόνο για την κατάσταση του σώματος αλλά και για τον εγκέφαλό μας , κατ΄επέκταση για τη διάθεσή μας. Υπάρχουν λοιπον ορισμένες τροφές  που μας δίνουν χαρά και καλή διάθεση.

1. Μαύρη σοκολάτα

Τα αντιοξειδωτικά στη μαύρη σοκολάτα μπορούν να ενεργοποιήσουν τους τοίχους των αιμοφόρων αγγείων, έτσι μειώνουν την αρτηριακή πίεση και βελτιώνουν την κυκλοφορία αίματος. Έρευνα έδειξε ότι η κατανάλωση 30 γραμμάρια μαύρης σοκολάτας ημερησίως για δύο εβδομάδες μειώνει σημαντικά το άγχος.

2. Μανιτάρια

Τα μανιτάρια εκτός από τη βιταμίνη D είναι πλούσια σε σελήνιο και έρευνες έχουν συνδέσει μια ανεπάρκεια αυτού του αντιοξειδωτικού στοιχείου σε υψηλότερο κίνδυνο κατάθλιψης, άγχους και κόπωσης.

3. Πράσινο τσάι

Μια ιαπωνική μελέτη διαπίστωσε ότι τα επίπεδα ψυχολογικού στρες ήταν 20% χαμηλότερα στους ανθρώπους που έπιναν πέντε φλιτζάνια πράσινο τσάι την ημέρα σε σύγκριση με εκείνους που έπιναν λιγότερο από ένα.

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here