Νίκος Κατσούλης: Τρίποντα-τρόφιμα για το Χαμόγελο του Παιδιού

 

Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΙΟΥΣΗ

Η Β’ ΕΛΜΕ Πειραιά είναι η Ένωση Λειτουργούν Μέσης Εκπαίδευσης των  σχολείων του Κορυδαλλού με έντονη παρουσία σε κοινωνικές , πολιτιστικές και ανθρωπιστικές δράσεις. Πρόεδρος της Β ΕΛΜΕ Πειραιά τα τέσσερα τελευταία χρόνια είναι ο Καθηγητής του 4ου Γυμνασίου Κορυδαλλού Κατσούλης Νίκος.

-Κύριε Κατσούλη, η ΕΛΜΕ σας δεν περιορίζεται στην συνδικαλιστική δράση αλλά έχει έντονη παρουσία τόσο στην πολιτιστική ζωή  όσο και στην κοινωνική δράση του Κορυδαλλού. Θα μπορούσατε να μας αναφέρετε μερικές από τις πρωτοβουλίες σας;

Οι καθηγητές είτε καθημερινά μέσα στις τάξεις είτε μέσω της ΕΛΜΕ μας προσπαθούμε τόσο να αναδείξουμε τις απίστευτες ελλείψεις στην παιδεία όσο και να συμβάλουμε και να βοηθήσουμε τους μαθητές μας αλλά και την κοινωνία να ανταπεξέλθει στην δύσκολη περίοδο που διερχόμαστε. Για τον λόγο αυτό έχουμε συμμετάσχει σε κοινωνικά φροντιστήρια, σε βοήθεια σε κρατούμενους, σε συγκέντρωση εκπαιδευτικού υλικού, σε προτάσεις προς την νομοθετική εξουσία για βελτίωση της παιδείας έχουμε οργανώσει επιστημονικές ημερίδες, εκθέσεις ζωγραφικής, συγκέντρωση τροφίμων, παρεμβάσεις και έλεγχο στην κακοδιαχείριση των οικονομικών των σχολείων, κλπ

-Αύριο 11:00 στο κλειστό γυμναστήριο της Σταματοπούλου στον Κορυδαλλό έχετε τουρνουά basket ενάντια στους γονείς τους μαθητές και τους δασκάλους του Κορυδαλλού. Τι ακριβώς θα γίνει;

ΑΠ: Πρόκειται για μία πρωτοβουλία της εκπαιδευτικής κοινότητας του Κορυδαλλού δηλαδή της Β ΕΛΜΕ Πειραιά, την Ένωσης Γονέων Κορυδαλλού και του Συλλόγου Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Κορυδαλλού – Αγ. Βαρβάρας. Ο σκοπός την πρωτοβουλίας είναι η συγκέντρωση τροφίμων για το Χαμόγελο του Παιδιού. Για τον λόγο αυτό οι καθηγητές θα παίξουν ενάντια στους μαθητές και οι δάσκαλοι ενάντια στους γονείς ή όπως αλλιώς τα βγάλει η κλήρωση. Για αυτό καλούμε και εσάς να είστε εκεί με μία σακουλίτσα τρόφιμα να περάσουμε όμορφα αλλά και να βοηθήσουμε. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι αυτό αποτελεί και ένα μάθημα της σημασίας που έχει να ενδιαφερόμαστε ό ένας για τον άλλο, αλλά και για την χαράς της προσφοράς.

-Πολύ ωραία αυτά αλλά δεν ακούγονται συνηθισμένα για μία συνδικαλιστική οργάνωση.Πως αντιδρούν οι υπόλοιποι σε αυτές τις δράσεις;

Υπάρχουν κυρίως θετικές αντιδράσεις γιατί ο σύγχρονος συνδικαλισμός πρέπει να είναι πολυεπίπεδος και όχι συντεχνιακός. Πρέπει να μάθουμε από τα λάθη του αδιέξοδου συνδικαλισμού του παρελθόντος και να βγούμε με προτάσεις. Γνωρίζετε ότι τα περισσότερα αιτήματα του κλάδου μας έχουν να κάνουν με την ποιότητα της εκπαίδευσης όπως επιμορφώσεις , διδακτικά προγράμματα,  χρηματοδότηση της παιδείας κλπ;

Κατάφερε ο υφιστάμενος συνδικαλισμός να βγάλει προς την κοινωνία τις πραγματικές αγωνίες των εκπαιδευτικών ή έδωσε λαβή για να αποτύχουν όλοι οι κοινωνικοί αγώνες που έδωσε το συνδικαλιστικό κίνημα; Δυστυχώς η αποτυχία εξέλιξης του συνδικαλιστικού κινήματος δημιούργησε ένα τεράστιο έλλειμμα δημοκρατίας στην κοινωνίας μας και άφησε ανυπεράσπιστους τους εργαζόμενους στην αυθαιρεσία των εργοδοτών.

-Οι υπόλοιποι συνδικαλιστές πως αντιδρούν:

Υπάρχει μεγάλη ανάγκη για την εξέλιξη του συνδικαλιστικού κινήματος αλλά υπάρχουν και οι δυνάμεις συντήρησης που πηγάζουν κυρίως από κομματικούς μηχανισμούς που επιμένουν σε ένα συνδικαλισμό υποκινούμενο και εξαρτημένο.  Εμείς θα συνεχίσουμε να λέμε τις προτάσεις μας και να μαχόμαστε για αυτές.

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here