Δημόσια συγγνώμη από την H&M για ρατσιστική διαφήμιση

Facebook
Twitter
Google+
Pinterest

Μετά από σφοδρές αντιδράσεις η σουηδική εταιρεία H&M αναγκάστηκε σήμερα να ζητήσει δημόσια συγγνώμη και να αποσύρει μια διαφήμιση παιδικής μπλούζας, όπως και την ίδια την μπλούζα.

Στην επίμαχη διαφήμιση εμφανιζόταν ένα μικρό μαύρο αγόρι να φορά μια μπλούζα, η οποία έγραφε «η πιο κουλ μαϊμού στη ζούγκλα» (coolest monkey in the jungle).

Ανάμεσα σε όσους την κατήγγειλαν ο Αμερικανός μπασκετμπολίστας ΛεΜπρόν Τζέιμς, που ανήρτησε στο Instagram ένα φωτομοντάζ με το αγόρι της διαφήμισης να φορά μια κορώνα

 

 

 

Επίσης, ο Καναδός τραγουδιστής της ποπ The Weeknd, που το 2017 συνεργάστηκε σε δύο κολεξιόν με H&Μ, δήλωσε ότι δεν πρόκειται να το επαναλάβει.

«Ξύπνησα σήμερα το πρωί σοκαρισμένος και ντροπιασμένος από αυτή τη φωτογραφία. Είμαι βαθιά προσβεβλημένος και δεν θα πρόκειται να ξανασυνεργαστώ με την @hm», τόνισε.

Η σουηδική εταιρεία ανέφερε σε ανακοίνωσή της ότι κατανοεί πλήρως και συμφωνεί με την αντίδραση του The Weeknd. «Λυπούμαστε βαθιά που τραβήχτηκε αυτή η φωτογραφία και επίσης μετανιώνουμε για το σλόγκαν».

Υπενθυμίζεται πως το 2014 η Zara αναγκάστηκε να αποσύρει μια παιδική μπλούζα η οποία είχε πάνω της ένα κίτρινο αστέρι το οποίο έμοιαζε με αυτό που οι ναζί είχαν αναγκάσει τους Εβραίους να φορούν.

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here