Βλάβη ή χακάρισμα προκάλεσε αναστάτωση σε εκατοντάδες αεροδρόμια που χρησιμοποιούν το ιδιο λογισμικό

Μεγάλες καθυστερήσεις σε χιλιάδες πτήσεις σε όλο τον κόσμο σημειωθηκαν από σφάλμα (ή χάκινγκ) στο λογισμικό που χρησιμοποιούν πολλές αεροπορικές εταιρείες για το check-in των επιβατών.

Το ίδιο λογισμικό χρησιμοποιούν τουλάχιστον 125 εταιρείες στον κόσμο

Οπως μεταδίδουν διεθνή μέσα ενημέρωσης, προβλήματα έχουν καταγραφεί στο Χίθροου και στο Γκάτγουικ του Λονδίνου, στο Σαρλ ντε Γκολ στο Παρίσι, στο Σάνγκι της Σιγκαπούρης, στο Γιοχάνεσμπουργκ, στη Ζυρίχη, στη Μελβούρνη, στο Ρίγκαν της Ουάσινγκτον, στο Χανέντα του Τόκιο και στο αεροδρόμιο του Χονγκ Κονγκ. Κάποια προβλήματα αναφέρθηκαν και στο αεροδρόμιο της Αθήνας.

Στην Ελλάδα οι καθυστερήσεις ήταν της κατηγορίας των 15 λεπτών αλλά σε πολλά αεροδρόμια έφτασαν και ξεπέρασαν τις δύο ώρες αναμονής

Το μεσημέρι το πρόβλημα λύθηκε

Το λογισμικο αυτό επιτρέπει στις αεροπορικές εταιρείες να διαχειρίζονται τις κρατήσεις θέσεων. Το λογισμικό που κατέρρευσε σήμερα ανήκει σε μια εταιρεία που ονομάζεται Amadeus, η οποία έχει πελάτες 125 αεροπορικές εταιρείες. Υπολογίζεται ότι επηρεάστηκαν  100 από αυτές

Σύμφωνα με την Amadeus το λογισμικό αντιμετώπισε ένα πρόβλημα δικτύου το οποίο κατάστρεψε κάποια συστήματα.

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here