Της Ελένης Σαραντίτη, συγγραφέα

Απευθύνομαι σ’ εσάς, ως –κατά διαστήματα- συνεργάτρια, ή απλώς ως αναγνώστρια, καθώς τελευταίως προέκυψε ένα, κατ’ εμέ μεγάλο πρόβλημα στο σπίτι μου: από τις 3 του μηνός Μαϊου , ενωρίτερα εφόσον δεν το είχα αναφέρει διότι θεωρούσα ότι ήταν συμπτωματικό, το τηλέφωνο του σπιτιού μου δεν λειτουργεί. Αφότου, στις 3 του τρέχοντος μηνός, ειδοποίησα την υπηρεσία του ΟΤΕ, αναμένω την αποκατάσταση της λειτουργίας του· έχω υποβάλλει 11  μηνύματα έγγραφα, έχω μιλήσει με όλους τους πρόθυμους και συμπαθείς υπαλλήλους του Οργανισμού του ΟΤΕ αλλάαποκατάσταση δεν είδα. Όλοι μου υπόσχονταν ότι σε τρεις εργάσιμες ημέρες θα έλθει στο σπίτι μου το συνεργείο τους.

Προ  11 ημερών, δηλαδή την Παρασκευή, 19 Μαϊου όταν και τηλεφώνησα για πολλοστή φορά, μου υποσχέθηκαν ότι «Από Δευτέρα θα με επισκεφθεί η τεχνική υπηρεσία». Πλην όμως τίποτα.

Το τηλέφωνό μου έχει συνδεθεί με το internet και είναι σε άμεση εξάρτηση με τον συναγερμό… Εάν με καταλαβαίνετε.

Οπότε δεν έχω ούτε τηλέφωνο μα και ούτε συναγερμό.

Εάν ήμουν σε μια άλλη, οποιαδήποτε χώρα, το πρόβλημα θα είχε λυθεί μέσα σε μια μέρα.

Εργάζομαι ως συγγραφέας και κριτικός βιβλίου, είμαι άνθρωπος που πρέπει να επικοινωνεί με τους συνεργάτες μα και τους αγαπημένους του οι οποίοι ανησυχούν για την μη επικοινωνία, πληρώνω τους λογαριασμούς μου και έχω την απαίτηση να εξυπηρετηθώ ως πολίτις  της χώρας που καμιά φορά (πάντοτε δηλαδή) μας παιδεύει.

Δεν σας γράφω τα τηλέφωνά μου, οι του ΟΤΕ τα γνωρίζουν, από τα τηλεφωνήματα που έχω κάνει θα με έμαθαν  πια.

Εξάλλου τα στοιχεία μου υπάρχουν στα αρχεία τους.

Λυπάμαι ότι θα αναγκασθώ να απευθυνθώ σε άλλη Εταιρεία ή στην Εισαγγελία αλλά αισθάνομαι προσβεβλημένη από την στάση τους και, το κυριότερο, ανήσυχη…

Επιτέλους στην Βούλα Αττικής κατοικώ και όχι στον άγιο Δομήνικο.

Σας παρακαλώ πολύ δημοσιεύσατέ το.  Η φρίκη μου είναι ότι δεν υπάρχει ίχνος επαγγελματικότητας ή σεβασμού στον καταναλωτή· δηλαδή στον συνάνθρωπο.

Σας χαιρετώ και σας ευχαριστώ

Print Friendly, PDF & Email

7 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Είχε συμβεί και στη γραμμή της μητέρας μου για μήνες, Ελένη μου… μέχρι που την έβγαλα από τον ΟΤΕ. Δεν νομίζω ότι παίρνουν από λόγια

  2. Ναι, βέβαια, Φωτεινή μου, θα φύγω από τον ΟΤΕ αλλά θα έχει μείνει αυτή η ταλαιπωρία και αυτή η συμπεριφορά τους, σαν μια κηλίδα μέσα μου. Επιτέλους τίποτε δεν λειτουργεί; Τόσο έχουμε ξεφύγει; Ντρέπομαι.

    • Ούτε εμείς το έχουμε ξεχάσει, Ελένη μου. Ειδικά μια επιμονή τους να στέλνουν και να ξαναστέλνουν έναν ήδη πληρωμένο λογαριασμό επί δύο χρόνια. Ακόμη θα τον έστελναν αν δεν είχαμε φύγει. Καλημέρα!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here