Τι αντηλιακό φάγατε σήμερα; Τρόφιμα που λειτουργούν προστατευτικά από τον ήλιο

Ορισμένα τροφιμα συμβάλλουν στην αντηλιακή προστασία που χρειαζόμαστε όταν εκτιθέμεθα στον ήλιο το καλοκαίρι

Μεταξύ αυτών είναι όλα όσα είναι πλουσια σε αντιοξειδωτικά στοιχεία, δηλαδή έχουν συστατικά που αποτρέπουν την οξείδωση, δηλαδή την καταστροφή των κυττάρων

*Ψάρια που ειναι πλούσια σε ωμέγα 3 λιπαρά (σαρδέλες, σολομός κ.α. λιπαρά ψάρια)

*λαχανικά και φρούτα πλούσια σε καροτενοειδή (καρότα, μαρούλι, σπανάκι, λάχανο, πιπεριές τσίλι, βερίκοκα, ροδάκινα)

*λαχανικά και φρούτα πλούσια και λυκοπένιο (καρπούζι, τομάτες, παπάγια, γκρέιπφρουιτ, κόκκινες γλυκες πιπεριές, κόκκινο λάχανο, μάνγκο, καρότα)

*τσάι μαύρο ή πράσινο (εχει συσχετισθεί και με μείωση εμφάνισης μελανωματος)

*O,τι περιέχει βιταμινη Ε (π.χ. το ελαιόλαδο με 6-7 κουταλιές στη σαλάτα, παρέχει σχεδόν όλη την Ε που χρειαζόμαστε) Αλλες πηγές, οι ηλιόσποροι, τα αμύγδαλα, τα αβοκάντο, οι γαρίδες, τα κάστανα, το σπαράγγι, τα μπρόκολα)

*Ο,τι περιέχει βιταμινη C, μια «σούπερ» αντιοξειδωτική βιταμίνη (πορτοκάλια, ντομάτες, λεμόνι, πιπεριές)

Μπορείτε κάποια από αυτά να τα πιείτε σε χυμό

 

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here