ΤΕΡΝΑ, ΑΚΤΩΡ και άλλοι δύο για το μετρό Γαλάτσι-Κέντρο-Γουδή – ξεκινά το 2019 – ανάσα για Κυψέλη

Τέσσερεις οι ενδιαφερομενοι για τη Γραμμή 4 το μετρό, μήκους 13 χλμ, που θα διανύουν

*Γαλάτσι, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Νήαρ Ήστ, Ζωγράφου, Ιλίσια, Γουδή (πιθανόν με δύο στάσεις στην Κυψέλη ή σταόρια Κυψέλης Γαλατσίου)

Ολοκληρώθηκε σήμερα η διαδικασία υποβολής φακέλων εκδήλωσης ενδιαφέροντος για το διαγωνισμό και σύμφωνα με ανακοίνωση της «Αττικό Μετρό», το έργο διεκδικούμοι εταιρείες:

1. ΤΕΡΝΑ ΑΕ- VINCI-SIEMENS AG “TVS”
2. J+P ΑΒΑΞ ΑΕ- GHELLA SpA –ALSTOM TRANSPORT S.A.
3. ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ – ANSALDO STP S.p.A – HITACHI RAIL ITALY SPA
4. FCC – ARCHIRODON-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ

Σύμφωνα με την Αττικό Μετρό, η παραπάνω εξέλιξη σηματοδοτεί την εκκίνηση της υλοποίησης της Γραμμής 4 του μητροπολιτικού σιδηροδρόμου της Αθήνας, του μεγαλύτερου έργου υποδομής, προϋπολογισμού δημοπράτησης για την πρώτη φάση 1, 45 δισ. ευρώ χωρίς ΦΠΑ, που εκτελείται αυτή τη στιγμή στην Ε.Ε.

Η γραμμή ειναι σημαντικη για το Γαλάτσι και την Κυψέλη, η οποία λογω της ιδιομορφίας του εδάφους της ήταν πάντα «δίπλα» σε όλα και συνάμα μακριά…. , αφού περιβάλλεται προς βορρά και ανατολας από λόφους που σημαίνουν για τους κατοικους της κύκλους επί κύκλων στη μετακίνηση. Το «μακριά» απ όλα έγινε πιο αισθητό μετά την έναρξη λειτουργίας  του μετρό καιτις συγκρίσεις, όπου όλοι «πετάγονταν» κάπου με το μετρό, εκτός από τους Κυψελιώτες που έπρεπε να κάνουν αρκετούς κύκλους για να βολευτούν με κάποιο σταθμό του

Η Διοίκηση της Αττικό Μετρό εκφράζει την ικανοποίησή της για το ενδιαφέρον και τη συμμετοχή κατασκευαστικών εταιριών από την Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς η ολοκλήρωση του έργου θα συμβάλλει καταλυτικά στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής και των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες της Αττικής, καταλήγει η ανακοίνωση.

Το πρώτο τμήμα της υπόγειας Γραμμής 4, το τμήμα Α «Άλσος Βεΐκου – Γουδή», έχει μήκος περί τα 13χλμ και 14 νέους υπόγειους σταθμούς, τους εξής: Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Νήαρ Ήστ, Ζωγράφου, Ιλίσια, Γουδή. Εξετάζεται, όμως, ως πολύ πιθανο ενδεχόμενο  η προσθήκη ενός επιπλέον σταθμού μεταξύ Γαλατσίου και Κυψέλης.

Επίσης, για τις ανάγκες του τμήματος Α της Γραμμής 4 θα κατασκευασθούν:

• Σήραγγα διπλής τροχιάς μήκους περίπου 10,0 χλμ

• Συνδετήρια σήραγγα μονής τροχιάς μήκους περίπου 840 μ.
• Δέκα (10) φρέατα.

• Η προμήθεια, εγκατάσταση και θέση σε λειτουργία τροχαίου υλικού μέχρι 18 αυτόματων συρμών, που θα απαιτηθούν για την λειτουργία του τμήματος «Α» της νέας γραμμής, ώστε να καλύπτουν την προβλεπόμενη επιβατική κίνηση κατά το έτος 2030.

Προϋπολογισμός: 1.450.000.000 ευρώ

Διάρκεια κατασκευής: 8 έτη, δηλ. 2019-2026

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here