Συνήγορος Καταναλωτή: Για να μην πληρώνουμε χρυσάφι τις τηλεφωνικές βλάβες, οι δωρεάν αριθμοί κλήσης

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή γνωστοποίησε τους αριθμούς κλήσης χωρίς χρέωση για αναγγελία βλάβης, σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, μια που πολλοί δεν τους γνωρίζουν και δεν φτάνει που έχουν βλάβη στη γραμμή τους, απο πάνω την πληρώνουν και «χρυσάφι» για να την αναγγείλουν στα τηλέφωνα με την ατελείωτη αναμονή και τις αυτοματοποιημένες επιλογές σε γραμμές με χρέωση

Επίσης, επειδή συχνά η αναμονή τρώει αμέτρητες μονάδες απο το κινητό απο το οποιο καλεί κανείς για να αναγγείλει βλάβη, ο Συνηγορος ζήτησε ο χρόνος αναμονής να μην ξεπερνάει το πεντάλεπτο.

Τους αριθμούς τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, στους οποίους μπορούν οι καταναλωτές να απευθύνονται χωρίς χρέωση, για θέματα βλαβών, σταθερής και κινητής τηλεφωνίας, γνωστοποίησε σήμερα ο «Συνήγορος του Καταναλωτή», προκειμένου να αποφεύγονται ενδεχόμενες υψηλές χρεώσεις που συνδέονται με τη χρήση άλλων γραμμών εξυπηρέτησης

Όπως επισημαίνει ο Συνήγορος, έχει γίνει αποδέκτης αναφορών και τηλεφωνικών παραπόνων καταναλωτών σχετικά με το θέμα της χρέωσης για αναγγελία βλάβης προς τηλεφωνικούς αριθμούς εξυπηρέτησης συνδρομητών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας.

Σημειώνει, επίσης, ότι ο Κανονισμός Αδειών προβλέπει πως οι γραμμές εξυπηρέτησης των καταναλωτών πρέπει να λειτουργούν τουλάχιστον 16 ώρες το 24ωρο και χωρίς χρέωση (τόσο για κλήσεις εντός δικτύου όσο και για κλήσεις εκτός δικτύου) από Δευτέρα έως και Σάββατο καθώς και ότι ο χρόνος αναμονής δεν μπορεί να υπερβαίνει τα πέντε λεπτά.

Οι τηλεφωνικοί αριθμοί που κοινοποίησαν στον Συνήγορο του Καταναλωτή οι πάροχοι σταθερής και κινητής τηλεφωνίας είναι οι εξής:

Cyta Ελλάς Τηλεπικοινωνιακή Α.Ε. : 13811

FORTHNET Α.Ε. : 13731

WIND Ελλάς Τηλεπικοινωνίες A.E.B.E. : 13700

OTE A.E. : 13788 (για σταθερή τηλεφωνία) και 13738 (για κινητή τηλεφωνία – Cosmote)

VODAFONE-ΠΑΝΑΦΟΝ A.E.E.T. : 13840

Επιπλέον, ο Συνήγορος του Καταναλωτή, ζήτησε από όλους τους Παρόχους να γνωστοποιηθούν οι ανωτέρω τηλεφωνικές γραμμές στους συνδρομητές τους με κάθε πρόσφορο μέσο (αναγραφή στους λογαριασμούς σε εμφανές σημείο, αναφορά σε προβεβλημένο σημείο της ιστοσελίδας του παρόχου κ.λ.π), παράλληλα με την αναφορά τους στη δεύτερη σελίδα της σύμβασης, ώστε να αποφεύγονται ανεπιθύμητες χρεώσεις.

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here