Σπίρτζης: Το ν/σ για το νέο δημόσιο φορέα αστικών συγκοινωνιών Θεσ/νίκης

ΦΩΤΟ: ΙΝ ΤΙΜΕ

Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, με τον οποία καταργείται ο σημερινός ιδιωτικός φορέας και ο πλήρης έλεγχος τους περνά στο ελληνικό δημόσιο. 

Οπως ανακοίνωσε σήμερα το απόγευμα στη Θεσσαλονίκη ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης σε συνέντευξη τύπου, το σχέδιο νόμου προβλέπει την ίδρυση δύο νέων δημόσιων φορέων, του ΟΣΕΘ και των Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης(ΑΣΥΘ).

Ο πρώτος φορέας θα έχει την εποπτεία και τον συντονισμό όλων των μέσων μαζικής μεταφοράς της πόλης και της περιφερειακής ενότητας Θεσσαλονίκης(λεωφορεία, μετρό, τραμ, θαλάσσιες συγκοινωνίες, αστικά ΚΤΕΛ), σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και των αγοραίων ταξί.

Ο ΑΣΥΘ είναι ο φορέας λειτουργίας για τα αστικά λεωφορεία και αργότερα και το μετρό και θα αναλάβει, μόλις είναι έτοιμος και έχει την κατάλληλη υποδομή, το αργότερο μέχρι τις 3 Δεκεμβρίου 2019. Και στους δύο φορείς θα συμμετέχουν στη διοίκηση εκπρόσωποι της αυτοδιοίκησης ενώ όλες οι θέσεις εργασίας στον ΟΑΣΘ και στον ΣΑΣΘ διασφαλίζονται και μεταφέρονται στους νέους φορείς.

«Ο ΟΑΣΘ αποκτά δημόσιο χαρακτήρα, δηλαδή, αποιδιωτικοποιείται από ένα κρατικοδίαιτο μονοπώλιο εξήντα χρόνων» τόνισε ο κ. Σπίρτζης και πρόσθεσε ότι «στο σχέδιο νόμου προβλέπονται και ρυθμίζονται οι διαδικασίες αποτίμησης της επιχείρησης και ρυθμίζεται και η διαδικασία εκκαθάρισης του ΟΑΣΘ».

«Έχουμε όραμα και σχέδιο και για τη χώρα και για τις αστικές συγκοινωνίες» πρόσθεσε ο κ. Σπίρτζης.

Σε ότι αφορά τη συνάντηση που είχε το μεσημέρι με τον υπουργό Μεταφορών, Τεχνολογίας, Πληροφορικής και Επικοινωνιών της Βουλγαρίας, Ιβάηλο Μοσκόφσκι, ο κ. Σπίρτζης είπε ότι εξετάστηκαν μια σειρά από παραμέτρους, για τους σιδηροδρομικούς άξονες, τα εμπορευματικά κέντρα, κ.τ.λ. και πρόσθεσε :

«Κινούμαστε στην κατεύθυνση υλοποίησης ενιαίου έργου νέων σιδηροδρομικών αξόνων των δύο χωρών και πολύ σύντομα θα γίνουν ανακοινώσεις».

Ακολουθεί ολόκληρο το νομοσχέδιο   ΣΧΕΔΙΟ.ΝΟΜΟΥ.ΑΣΤΙΚΕΣ.ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ.ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (1)

 

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here