Σπίρτζης: Η Ελλάδα αλλάζει σελίδα στο χώρο των δημοσίων υποδομών

 

Τον «ξεχωριστό συμβολισμό και το ιδιαίτερο αναπτυξιακό βάρος», που έχει η ολοκλήρωση του έργου της Ολυμπίας Οδού υπογράμμισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, προσθέτοντας ότι προοπτική είναι να συνδεθεί στη συνέχεια με την Αρχαία Ολυμπία και με την Καλαμάτα ώστε να κλείσει το «δαχτυλίδι» της Πελοποννήσου. Τόνισε δε ότι η Ελλάδα αλλάζει σελίδα στο χώρο των δημόσιων υποδομών.

Σε χαιρετισμό του σε εκδήλωση που διοργανώθηκε από την «Ολυμπία Οδός ΑΕ» στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, με αφορμή την ολοκλήρωση του έργου, ο κ. Σπίρτζης έδωσε έμφαση στο γεγονός ότι μετά την παράδοση του έργου της Ολυμπίας Οδού μηδενίστηκαν σχεδόν τα θανατηφόρα τροχαία δυστυχήματα, επισημαίνοντας ότι για την υλοποίηση του έργου συνεργάστηκαν οι περισσότερες ελληνικές επιχειρήσεις.

Ο υπουργός επισήμανε ότι η Ελλάδα έχει γυρίσει σελίδα στο χώρο των δημοσίων υποδομών αναφέροντας ότι τα έργα κατασκευής έργων οδικών αξόνων έχουν την δική τους σημαντική συμβολή στην οικονομική ανάπτυξης της χώρας και την ενίσχυση της αξιοπιστίας της.

Από την πλευρά του ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ολυμπίας Οδού, Παναγιώτης Παπανικόλας, τόνισε πως το έργο της Ολυμπίας Οδού αποτέλεσε ένα από τα μεγαλύτερα και πιο απαιτητικά έργα που κατασκευάστηκαν στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια. Τα στοιχεία που παρουσίασε είναι χαρακτηριστικά του μεγέθους του έργου.

Όπως είπε πρόκειται για ένα αυτοκινητόδρομο ευρωπαϊκών προδιαγραφών 200 χιλιομέτρων, που διατρέχει τη βόρεια ακτογραμμή της Πελοποννήσου, με μεγάλο μήκος σηράγγων, με 209 γέφυρες και με ιδιαίτερα πυκνό δίκτυο κόμβων και με ένα ολοκληρωμένο σύστημα παροχής υπηρεσιών συντήρησης και ασφάλειας. Επίσης με δύο υπερσύγχρονα κέντρα διαχείρισης κυκλοφορίας σε 24ωρη λειτουργία, με τέσσερις τεχνικές βάσεις λειτουργίας και συντήρησης, με στόλο 55 οχημάτων και μηχανημάτων έργου και με περισσότερους από 550 εργαζομένους, που φροντίζουν καθημερινά για τη συντήρηση του δρόμου και την άμεση αντιμετώπιση κάθε συμβάντος.

Ο κ. Παπανικόλας ανέφερε ότι «σήμερα, με όλες τις δυσκολίες και τα εμπόδια που δημιούργησε η κρίση, η Ελλάδα αποκτά ένα δίκτυο σύγχρονων αυτοκινητόδρομων με συνολικό μήκος άνω των 2.100 χιλιομέτρων, επισημαίνοντας ότι το έργο «μπορεί να αλλάξει το χάρτη της ανάπτυξης στην Πελοπόννησο και τη Δυτική Ελλάδα. Μπορεί να βελτιώσει την καθημερινότητα και το μέλλον χιλιάδων ανθρώπων, συνδέοντας, με ταχύτητα και ασφάλεια, τρεις Περιφέρειες της Ελλάδας.

Έδωσε δε έμφαση στον ανθρώπινο παράγοντα αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι η Ολυμπία Οδός «είναι κάτι περισσότερο από μια σύγχρονη εθνική υποδομή, είναι ένας δρόμος που φτιάχτηκε από ανθρώπους για ανθρώπους. Πίσω από κάθε εκατοστό του, βρίσκονται ανθρώπινες προσπάθειες, δυσκολίες, μικρές και μεγάλες επιτυχίες. Βρίσκεται το δημιουργικό πείσμα, που αντικατέστησε την απαισιοδοξία, απέναντι στα μεγάλα προβλήματα που ταλάνισαν όλα τα μεγάλα έργα υποδομής τα τελευταία χρόνια».

Το έργο αυτό δεν θα είχε γίνει πραγματικότητα χωρίς τη χρηματοδοτική στήριξη των Ευρωπαϊκών Διαρθρωτικών Ταμείων, μέσω του ΕΣΠΑ αλλά και την άριστη συνεργασία μας με τα στελέχη των αρμόδιων διαχειριστικών αρχών, πρόσθεσε.

Σε χαιρετισμό του o Πρόεδρος της Ολυμπίας Οδού Christophe Pelissie du Rausas, αναφέρθηκε στην σημασία της επιτυχημένης συνεργασίας μεταξύ εταιριών και ανθρώπων από διάφορες χώρες του κόσμου με διαφορετικές νοοτροπίες για την επιτυχή υλοποίηση του έργου της Ολυμπίας Οδού. Το συγκεκριμένο έργο συμβάλλει στην ενίσχυση των αναπτυξιακών προοπτικών της περιοχής και γενικότερα της οικονομίας της χώρας, επισήμανε ο κ. Pelissie, τονίζοντας ότι στη διάρκεια κατασκευής του δόθηκε προτεραιότητα στην οδική ασφάλεια γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα να μην υπάρχουν θανατηφόρα ατυχήματα από τον Μάρτιο που παραδόθηκε.

 

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here