Σπίρτζης: Απορώ πώς η ΝΔ δεν έχει κάνει αντιπροέδρους Μπαλτάκο και Δ. Καμμένο

Μήνυμα πως όλοι οι πολίτες πρέπει να καταλάβουν ότι «οι πυρόπληκτες περιοχές δεν μπορούν να χτιστούν όπως ήταν» έστειλε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, τονίζοντας πως «δεν θα επιτρέψουμε να μην υπάρχει πρόσβαση στις παραλίες, να μην υπάρχουν κοινόχρηστοι χώρο.

Mιλώντας για την ακροδεξιά στη ΝΔ είπε:

Είχε η ΝΔ άμεση επαφή με αυτό τον χώρο; Ηταν άλλη παράταξη όταν ο γενικός γραμματέας της προηγούμενης κυβέρνησης (σ.σ. εννοεί τον Τάκη Μπαλτάκο) συνομιλούσε απευθείας με μέλη ακροδεξιών σχημάτων; Είναι άλλη η ακροδεξιά που συμμετέχει σήμερα στην ηγετική ομάδα της ΝΔ; Το γεγονός ότι δεν μπορούν να καλύψουν πλέον την κεντροδεξιά είναι και το βασικό τους αδιέξοδο. Καταλαβαίνουμε την ταραχή της ΝΔ και ότι στο εσωτερικό της υπάρχουν δύο εντελώς διαφορετικές αντιλήψεις και ομάδες. Η μία είναι πραγματικά πατριωτική και η άλλη ακροδεξιά.

– Θα σας εξέπληττε η προγραμματική συνεργασία ΝΔ με τον υπό σύσταση φορέα των Δημήτρη Καμμένου και Τάκη Μπαλτάκου;
Απορώ πώς δεν τους έχουν ήδη κάνει αντιπροέδρους.

Μιλώντας στην εφημερίδα «Documento» ανέφερε ότι «υπάρχουν λύσεις» για τα καθημερινά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πληγέντες από τις καταστροφικές πυρκαγιές στην Αττική.

Παράλληλα τόνισε ότι προχωρά η υλοποίηση των αντιπλημμυρικών έργων σε δύο κατηγορίες: «Σ’ αυτά που αφορούν στα κορμοδέματα (και τις επόμενες ημέρες θα διενεργηθεί και ο διαγωνισμός για την υλοτόμηση) και στα τακτικά (που θα έχουν δημοπρατηθεί μέχρι το τέλος του χρόνου) ενώ ευχαρίστησε το υπουργείο Εθνικής Άμυνας για την συμβολή του στον καθαρισμό των ρεμάτων στις δασικές περιοχές, που έχει ήδη γίνει».

Σε ό,τι αφορά τις νέες ιατρικές εξετάσεις και το τεστ οδήγησης που πρέπει να περάσουν όσοι επιθυμούν να συνεχίσουν να οδηγούν μετά το 74ο έτος της ηλικίας τους, είπε ότι στόχος είναι «αυτοί που δεν έχουν ικανοποιητικά αντανακλαστικά για ασφαλή οδήγηση, να μην οδηγούν».

Ο κ. Σπίρτζης είπε ότι από την αναλογική χρέωση των διοδίων δεν θα εξαιρείται κανένας αυτοκινητόδρομος, διευκρινίζοντας ότι η Αττική Οδός δεν είναι εθνικός δρόμος, αλλά περιαστικός, οπότε εκεί πρέπει να εφαρμοστεί σύστημα ώστε να μην πληρώνει κάποιος που τη χρησιμοποιεί για μία ή δύο εξόδους, όσα πληρώνει αυτός που τη χρησιμοποιεί από την αρχή μέχρι το τέλος της.

Ανέφερε ότι εντός του 2019, το υπουργείο θα είναι έτοιμο για την εφαρμογή του διζωνικού συστήματος χρέωσης στα μέσα μαζικής μεταφοράς, με βασική αρχή τα λεωφορεία του ΟΣΥ και των ΚΤΕΛ να μεταφέρουν πολίτες σε σταθμούς μέσων σταθερής τροχιάς.

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here