Είναι το… απόλυτο σποτ των τελευταίων ημερών. Εκείνο που, παρά το γεγονός πως «τρέχουν» αρκετά θέματα ζωτικής σημασίας, μονοπώλησε, σχεδόν, το ενδιαφέρον και συζητήθηκε από ειδήμονες, άσχετους, οριακά σχετικούς- εν ολίγοις, τους πάντες. Το διαφημιστικό που, με βάση τα νούμερα, είναι το πιο «εμπορικό» της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης εδώ και έναν ολόκληρο χρόνο (από τον Ιούλιο του 2019, πιο συγκεκριμένα).
Ο λόγος, φυσικά, για το σποτ του ΣΥΡΙΖΑ στο οποία πρωταγωνιστεί η Άννα Ελεφάντη και αναφέρεται στα ΜΜΕ και την κρατική διαφήμιση των 20 εκατομμυρίων ευρώ, που προκάλεσε έντονες αντιδράσεις εντός των δημοσιογραφικών κύκλων, αλλά και εκτός αυτών.
Το SDNA δίνει το λόγο στους αναγνώστες του, ρωτώντας τους πώς τους φάνηκε και αν συμφωνούν ή διαφωνούν με την οπτική που παρουσιάστηκαν τα πράγματα. Δείτε το παρακάτω και στην συνέχεια ψηφίστε στο poll που βρίσκεται στο τέλος του άρθρου: