Πώς πήρε ο Πάκμαν το όνομά του

Το κλασικό (σαν το Tetris) παιγχνίδι του PackMan δημιουργήθηκε το 1980 από τον Toru Iwatani, υπάλληλο στην εταιρεία Namco.

Εμπνεύστηκε τη φαγανή μουρίτσα απο από το στρογγυλό σχήμα της… πίτσας που της λείπει ένα κομμάτι. Το αρχικό όνομα του παιχνιδιού ήταν «Pakkuman», από την ιαπωνική λέξη «Paku-Paku», η οποία χρησιμοποιείται για να περιγράψει το θόρυβο που κάνει κανείς ανοιγοκλείνοντας το στόμα του ή μασουλώντας. Κυκλοφόρησε όμως τελικά ως Puck-Man.

Οταν ο Puck Man άρχισε να διαδιδεται στην Αμερικη το 1981, η εταιρεία Midway προβληματιστηκε για την ηχητικη… παρήχηση που θα παρέπεμπε στο «*uck-Man», και το έκανε Pac-Man,

Ο Πάκμαν και η παρέα του (Blinky, Pinky, Inky και Clyde) μπήκαν δυναμικά στο χώρο των παιγχνιδιών και έφαγαν όλα… τη σκόνη του.

Για την ιστορία αξίζει να σημειώσουμε ότι το παιχνίδι αποσύρθηκε τον Ιούνιο του 2007, μετά από 30 χρόνια αδιάλειπτης παρουσίας στη βιομηχανία ηλεκτρονικών παιχνιδιών, ενώ το ρεκόρ πόντων αλλά και ολοκλήρωσης και των 256 λαβυρίνθων του παιχνιδιού κατέχει ο Μπίλι Μίτσελ από το 1990:

Κατάφερε να οδηγήσει τον Pac-Man μέσα και από τους 256 λαβυρίνθους με το μέγιστο δυνατό σκορ, δίχως να χάσει ούτε μία ζωή! Μάζεψε όλα τα μπόνους και έφαγε όλα τα μπλε φαντάσματα. Το μέγιστο δυνατό σκορ είναι 3.333.360 και λέγεται «τέλειο αποτέλεσμα» («perfect game»).

Πηγή: Pagenews.gr

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here