«Πειραγμένα» και 2,8 εκατ. αυτοκίνητα της Volkswagen στη Γερμανία

Το σκάνδαλο ντίζελγκεϊτ της Volskwagen επεκτείνεται και μέσα στη Γερμανία. Ο υπουργός Μεταφορών Αλεξάντερ Ντόμπριντ, ανακοίνωσε ότι περίπου 2,8 εκατομμύρια αυτοκίνητα, που έχουν κατασκευαστεί από τον συγκεκριμένο όμιλο, κυκλοφορούν στη χώρα και είναι εφοδιασμένα με το παράνομο λογισμικό εξαπάτησης των ελέγχων εκπομπών ρύπων.

Μιλώντας ενώπιον των κοινοβουλευτικών στην Μπούντεσταγκ, επισήμανε επίσης ότι ανάμεσα στα οχήματα με αυτό το λογισμικό βρίσκονται και ελαφριά επαγγελματικά οχήματα. Όπως είπε,  οι κινητήρες που είναι εφοδιασμένοι με αυτό το σύστημα χρησιμοποιούν ντίζελ του 1,6 λίτρου και των 2 λίτρων ενώ πλέον το σκάνδαλο αφορά και τον κινητήρα του 1,2 λίτρου.

Μετά τις δηλώσεις Ντόμπριντ η μετοχή του ομίλου VW έπεσε ραγδαία  στο χρηματιστήριο της Φραγκφούρτης, όπου το πρωί σημείωνε άνοδο. Έχανε 4,55% στις 16:50, βρισκόταν δηλαδή 34% κάτω από το επίπεδο της περασμένης Παρασκευής.

Ο διάδοχος του Βίντερκορν

Η Volkswagen αναμένεται να ορίσει σήμερα τον Ματίας Μίλερ, επικεφαλής της μονάδας της Porsche, στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου του ομίλου και να αποπέμψει άλλα διευθυντικά στελέχη προκειμένου να δείξει ότι χειρίζεται με δυναμικό τρόπο το σκάνδαλο με τις παραποιημένες μετρήσεις για τις εκπομπές ρύπων.

Ο 62χρονος Μίλερ θα επιλεγεί κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του εποπτικού συμβουλίου, είπε πηγή με γνώση του θέματος, προκειμένου να αντικαταστήσει τον Μάρτιν Βίντερκορν, ο οποίος παραιτήθηκε προχθές, Τετάρτη, δηλώνοντας ότι η Volkswagen χρειάζεται μια νέα αρχή.

Το συμβούλιο που συνεδριάζει στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στο Βόλφσμπουργκ θα αποπέμψει, σύμφωνα με πηγές, τον επικεφαλής της αμερικανικής μονάδας, τους υψηλόβαθμους μηχανικούς στις μονάδες της Audi και της Porsche και τον επικεφαλής ανάπτυξης εμπορικού σήματος στη μονάδα της VW.

Η μεγαλύτερη παγκοσμίως αυτοκινητοβιομηχανία δέχεται πιέσεις για να δείξει ότι μπορεί να αντιμετωπίσει το μεγαλύτερο επιχειρηματικό σκάνδαλο στα 78 χρόνια της ιστορίας της.

Αναταράξεις έχουν προκληθεί και στην ευρύτερη αγορά αυτοκινήτου, με τις εταιρίες να φοβούνται μια πτώση των πωλήσεων των πετρελαιοκίνητων οχημάτων και την επιβολή αυστηρότερων κανονισμών, ενώ οι πελάτες και οι αντιπρόσωποι πωλήσεων εμφανίζονται εξοργισμένοι που η Volkswagen δεν έχει πει ακόμα εάν θα προχωρήσει στην ανάκληση κάποιων οχημάτων.

 

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here