Κύριοι, αγαπητοί φίλοι,

Κατ’ αρχάς επιθυμώ να σας ευχαριστήσω θερμά για την δημοσίευση της επιστολής μου, της 30 Μαϊου, την σχετική με τις ταλαιπωρίες μου με τον ΟΤΕ ο οποίος είναι ο Οργανισμός Τηλεπικοινωνίας που συνεργάζομαι εδώ και τριάντα… τόσα χρόνια.

Όμως, αγαπητοί φίλοι, μετά την δημοσίευση της επιστολής, στην οποία ανέφερα ότι για περίπου 30 ημέρες δεν είχα σταθερό τηλέφωνο και παρά τις καθημερινές επικλήσεις και παρακλήσεις μου, καθώς, όπως και σε κάθε σύγχρονο άνθρωπο είναι απαραίτητο, δεν ενδιαφέρθηκαν οι αρμόδιοι (ή αναρμόδιοι) του Οργανισμού, έσπευσαν δυο ευγενέστατοι τεχνικοί, το τονίζω,  μετά την δημοσίευση της επιστολής μου από την εφημερίδα σας, οι οποίοι προσπάθησαν, επί δίωρο να λύσουν το πρόβλημα ενός και πλέον μηνός.

Το αποτέλεσμα; Για δυο ώρες είχα τηλέφωνο και έπειτα σιγή.

Επί πλέον; Δεν είχα σύνδεση με το διαδίκτυο.

Τέλος; Είχε ανάψει ένα φωτάκι πλάι στον πίνακα του συναγερμού χωρίς να υπάρχει λόγος.

Τελευταίο; Είμαι απογοητευμένη και τρομοκρατημένη.

Δεν αξίζουν οι πολίτες αυτής της μεταχείρισης. Δεν επιτρέπεται κανείς άνθρωπος να ταλαιπωρείται, να στενοχωρείται και να ταπεινώνεται έτσι. Χώρια την ανασφάλεια που υφίσταται.

Για μια ακόμη φορά θα σας παρακαλούσα και πολύ θα σας ευχαριστούσα εάν το θέμα το κοινολογούσατε καθώς δεν είμαι ο μόνος άνθρωπος που έχει δεινοπαθήσει από τις υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών και δη του ΟΤΕ.

Πριν απευθυνθώ στις Εισαγγελικές αρχές, απευθύνομαι σε εσάς

Με πολλές ευχαριστίες

Ελένη Σαραντίτη

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here