Ο Πούτιν έγινε φορτηγατζής και εγκαινίασε το όνειρό του -τη γέφυρα με την Κριμαία

Ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν εγκαινιασε οδηγώντας ο ίδιος φορτηγό τη μεγαλύτερη γέφυρα της Ευρώπης που ενώνει την «απέναντι» Ρωσία με τη χερσόνησο της Κριμαίας -προκαλώντας πικρές αντιδράσεις της Ουκρανίας. Η διπλή  γέφυρα είναι σχεδιασμένη να παρέχει οδική και σιδηροδρομική σύνδεση. Γεφυρώνει ουσιαστικά την χερσόνησο Κέρτς της Κριμαίας με την χερσόνησο Ταμάν του Κρασνοντάρ Κράι.  (Το Κερτς ειναι το αρχαίο Ποντικάπαιο)

 

Στο φορτηγό συνοδηγός ήταν ο επικεφαλής του έργου κατασκευής της γέφυρας Αλεξάντρ Οστρόφσκι και φυσικά ένας σωματοφύλακας. Το φορτηγό τους τέθηκε επικεφαλής μεγάλης  πομπής αυτοκινήτων και μηχανημάτων που είχαν χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή της γέφυρας Η αυτοκινητοπομπή, αποτελείτο απο συνολικά 36 οχήματα

Η αυτοκινητοπομπή ξεκίνησε με αργούς ρυθμούς  από τη  Ρωσία και  διάνυσε τα 19 χιλιόμετρα της γέφυρας, για να φθάσει στο έδαφος της Κριμαίας μετά από περίπου 20 λεπτά.

Οταν πάτησε το πόδι του στην Κριμαία,  ο πρόεδρος Πούτιν απηύθυνε χαιρετισμό σε όλους όσοι είχαν συμμετάσχει στην κατασκευή της γέφυρας και είχαν συγκεντρωθεί για να γιορτάσουν τα εγκαίνιά της με μια συναυλία στην οποία συμμετείχαν γνωστοί Ρώσοι ερμηνευτές. Ο Πούτιν είπε:

«Ειλικρινά σας συγχαίρω όλους επ’ ευκαιρία αυτής της εορταστικής και ιστορικής ημέρας. Και είναι ιστορική επειδή σε διάφορες ιστορικές περιόδους , ακόμη από την εποχή του τσάρου, ο κόσμος οραματίζονταν να χτιστεί μια τέτοια γέφυρα, στη συνεχεία η ιδέα επανήλθε την δεκαετία του 1930, του 1940 του 1950 και να που χάρη στη δική σας δουλειά, στο δικό σας ταλέντο, το έργο, το θαύμα αυτό, ολοκληρώθηκε»

Ο Ρώσος πρόεδρος είπε επίσης ότι οι αρμόδιοι για την κατασκευή του έργου αυτού «έθεσαν το κρατικό συμφέρον υπεράνω των προσωπικών και ομαδικών συμφερόντων» και πως «η γέφυρα αυτή θα κάνει ακόμη πιο ελκυστική την Κριμαία και τη Σεβαστούπολη.

Η κατασκευή της γέφυρας ολοκληρώθηκε έξη μήνες πριν από την προβλεπόμενη ημερομηνία του χρονοδιαγράμματος.

Θα δοθεί στην κυκλοφορία αύριο με απόφαση του υπουργείου Μεταφορών καιθα τη διασχίζουν ΙΧ και λεωφορεία -η διέλευση των φορτηγών θα ξεκινήσει το φθινόπωρο.

Ο αυτοκινητόδρομος μπορεί να εξυπηρετεί μέσα στο 24ωρο  έως 40.000 αυτοκίνητα, επιβατικά και φορτηγά. Η σιδηροδρομική γραμμή μπορεί να εξυπηρετεί 47 διπλές αμαξοστοιχίες. Συνολικά , ετησίως θα διέρχονται 14 εκατομμύρια επιβάτες και 13 εκατομμύρια τόννοι φορτίου.

Από αύριο θα τεθούν σε λειτουργία δύο λωρίδες κυκλοφορίας σε κάθε κατεύθυνση από την περιοχή του Κρασνοντάρ προς την Κριμαία και αντιστρόφως. Η κατασκευή του έργου κόστισε  στα 228 δισεκατομμύρια ρούβλια (2,9 δισεκατομμύρια ευρώ) ενώ η ανάδοχος εταιρεία του έργου Stroigazmontage (του Ρώσου μεγιστάνα Αρκάντι Ρόνεμπεργκ) στην οποία είχε ανατεθεί το έργο χωρίς διαγωνισμό -επειδή δεν υπήρξε άλλος ανταγωνιστής-, είχε υπογράψει συμβόλαιο 222,4 δισεκατομμυρίων ρουβλίων. Δηλαδή το έργο παρότι τελείωσε νωρίτερα, στοίχισε περίπου 84 εκατομμύρια ευρώ παραπάνω

 

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here