Του Γιώργου Πλειού,

καθηγητή στο Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών

 

Ο «πόλεμος» κατά του κορονοϊού, εκτός από τα άλλα, όπως και κάθε πόλεμος είναι και ευκαιρία για κέρδος. Ποιοι έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν εδώ;

Τουλάχιστον οι εξής:

Οι εταιρείες που παράγουν/ εμπορεύονται τα διαγνωστικά τεστ, τα ειδικά φάρμακα των ασθενών, καθώς όλο το υπόλοιπο ειδικό ιατροφαρμακευτικό υλικό

Οι εταιρείες που παράγουν/εμπορεύονται άλλο φαρμακευτικό υλικό

Οι εταιρείες που παράγουν/εμπορεύονται ιατρικά εργαλεία

Οι εταιρείες και ιδιοκτήτες νοσοκομείων, κλινικών κ.ά. υγειονομικών μονάδων

Οι ιδιωτικές εταιρείες εξεταστικών κέντρων

Οι εταιρείες και ιδιώτες παροχής ιατρικής βοήθειας στο σπίτι

Οι εταιρείες και ιδιώτες παροχής φροντίδας κατ’ οίκον ή σε νοσοκομεία

Οι εταιρείες μεταφοράς ασθενών

Οι εταιρείες που παράγουν/εμπορεύονται μάσκες, γάντια, ειδικές στολές και άλλο συναφές υλικό

Οι επιχειρήσεις κατ’ οίκον διανομής (delivery) έτοιμου φαγητού και ειδών διατροφής

Οι εταιρείες που παρέχουν την κατ’ οίκον ψυχαγωγία

Οι εταιρείες που παρέχουν κατ’ οίκον ενημέρωση
κ.ά.

Όπως ίσως έλεγε και κάποιος θεωρητικός της προπαγάνδας, για να έχουμε μια πλήρη εικόνα, εκτός από το ιδεολογικό υπόβαθρο όσων παίρνουν ή συναινούν στη λήψη των σχετικών πολιτικών αποφάσεων που ευνοούν ένα τέτοιο εμπόριο, καλό είναι να γνωρίζουμε αν και τι σχέση έχουν με τις εταιρείες που ευνοούνται.

Ανάρτηση στα social media

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here