Ο Ολυμπιακός πρωταθλητής και στα social media

Πρωταθλητής εντός αλλά και εκτός αγωνιστικών χώρων. Ο Ολυμπιακός κατέκτησε τον τίτλο πιο σύντομα από κάθε άλλη φορά στην ιστορία του (πριν ακόμη μπει η άνοιξη), «έκοψε» τα περισσότερα εισιτήρια στη Σούπερ Λίγκα (μ.ο. 20.188), ενώ τα στοιχεία αποδεικνύουν ότι κόβει πρώτος το νήμα και στα social media.

Μάλιστα, οι Ερυθρόλευκοι είναι πρώτοι, τόσο στο facebook και στο twitter όσο στο Instagram στο youtube, δηλαδή και στους τέσσερις «λογαριασμούς» που χρησιμοποιούν οι περισσότερες ομάδες της Σούπερ Λίγκας.

Οι αριθμοί (like, follow κτλ) που παραθέτουμε είναι μέχρι και σήμερα (19/04/2016) και δείχνουν την δραστηριότητα των φίλων των τεσσάρων μεγάλων συλλόγων της χώρας, του Ολυμπιακού, του Παναθηναϊκού, της ΑΕΚ και του ΠΑΟΚ. Όπως και την δουλειά που έχει γίνει από τους ανθρώπους που οργανώνουν με τον καλύτερο τρόπο τη δικτυακή προβολή των συλλόγων για τους οποίους εργάζονται.

Ο Ολυμπιακός βρίσκεται στην κορυφή και στις τέσσερις κατηγορίες (facebook, twitter, Instagram, youtube) και ακολουθεί στη δεύτερη θέση ο ΠΑΟΚ. Ο Παναθηναϊκός υπερτερεί της ΑΕΚ στους followers στο facebook, αλλά η «Ένωση» έχει καλύτερους αριθμούς στους άλλους τρεις λογαρισμούς.

Αναλυτικά:

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ

Facebook: 830.696

Twitter: 54.500

Instagram: 106.000

Youtube: 56.148

 

ΠΑΟΚ

Facebook: 450.976

Twitter: 30.400

Instagram: 59.000

Youtube: 49.196

 

ΑΕΚ

Facebook: 238.162

Twitter: 18.600

Instagram: 35.400

Youtube: 17.357

 

ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ

Facebook: 275.507

Twitter: 3.900

Instagram: 15.200

Youtube: 6.812

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here