Του Αλέξανδρου Ασωνίτη,
            Συγγραφέα, συντονιστή της σχολής σεμιναρίων «Ανοιχτή Τέχνη», νεο ι-μέιλ:info@anoixtitexni.gr  νέο σάιτ: www. anoixtitexni.gr
           
 
 
 
    Σε προηγούμενο άρθρο μας (14-10-16: «Ο μικρούλης Καρολούλης Μαρξούλης») γράφαμε για τις  απορίες που διατύπωσε ο μικρούλης Καρολούλης σχετικά με την αρχαία ελλάδα και την σύγχρονή του εποχή. Τώρα θα δούμε γιατί ο Καρολούλης ήταν εναντίον  του 1821. Ο Καρολούλης γεννήθηκε το 1818 κι όλες οι σχετικές κρίσεις του δαιτυπώνονται δεκαετίες αργότερα, δεν θα άλλαζαν τίποτα Αλλά ο Καρολούλης ήταν πεισματάρης και δεν το έβαλε κάτω. Η ρημάδα η ελληνική επανάσταση δεν έλεγε να ξεκολλήσει από το μυαλό του. Εκεί οργάνωνε το μέλλον του παγκόσμιου προλεταριάτου, εκεί τρωγόταν με το 1821! Μα τι τον είχε πιάσει τον καημένο τον Μαρξούλη;
     Τον είχε πιάσει το γινάτι του, γιατί ο Καρολούλης ήταν και μεγάλος προφήτης, που τύφλα να ‘χει ο Μωάμεθ και ο προφητάναξ (άλατις!) Δαυΐδ! Τίποτα δεν του ξέφευγε! Όλα τα πρόβλεπε, όλα τα ‘ξερε προτού να γίνουν! Μα τόσο μυαλό πώς το κουβάλαγε από μικρός; Ανωποταμίτικα πράματα, σύντροφοι!
    Αντιγράφω από τον ιστότοπο του οακκε (οργάνωση για την ανασυγκρότηση του ΚΚΕ, όχι παίζουμε) και την εφημερίδα  Νέα Ανατολή, αρ. 159, 24 Μάρτη 1992, που δημοσιεύει άρθρο με τίτλο: «Με οδηγούς τους Μαρξ και Εγκελς να βρούμε την αλήθεια για το ’21. Ο σοβινισμός εμποδίζει τους έλληνες μαρξιστές να αναλύσουν το ‘21».
     Να κι ο μαρξιστικός ελληνικός σοβινισμός που δεν μπορεί να καταλάβει πως:
   Η άποψη, λοιπόν, του μαρξισμού ήταν ότι η Τουρκία, στο βαθμό που συγκρούεται με την αντεπαναστατική Ρωσία, συμμαχεί αντικειμενικά με την επανάσταση. Και το αντίστροφο: Όποιο εθνικό κίνημα στρεφόταν ενάντια στην Τουρκία κάτω από την καθοδήγηση της Ρωσίας συμμαχεί αντικειμενικά με την αντεπανάσταση»
  Δεν γράφουν ψέμματα ή ανακρίβειες, οι ανασυγκροτητές σύντροφοι. Ο Καρολούλης στοιχημάτιζε το μανιφέστο του, ότι η επανάστασή  του θα ξέσπαγε οσονούπω στις δυτικές βιομηχανικές χώρες, όπου υπήρχε βιομηχανικό  προλεταριάτο και είχαν αστικό κοινοβουλευτισμό. Κι έπαιξε τα  ρέστα του σε: Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία.
   Εκεί θα γινόταν η επανάσταση,  αυτές ήταν οι θέσει επανασταστικές χώρες. Θέσει (και φύσει;) αντεπαναστατική ήταν η τσαρική Ρωσία που δεν είχε κοινοβουλευτισμό και προελεταριάτο και θα ‘ταν πάντα πρωτοπόρα στην μαύρη αντίδραση και στην βρόμικη προπαγάντα.
   Τόσο μπροστά έβλεπε ο προφητάναξ Καρολούλης Μαρξούλης. Μα τι το τάϊζαν αυτό το επαναστατικό παιδί και τα μάντευε όλα, φτού να μη το ματιάσει το ανάλγητο κεφάλαιο;
     Άρα, ό,τι συνετελούσε στην αποδυνάμωση της Ρωσίας ήταν ευκταίο και ευπρόσδεκτο, γιατί η Τουρκία ήταν ανάχωμα στην εξάπλωση του τσάρου, άρα οι εθνικές επαναστάσεις με, πραγματική ή εικαζόμενη, στήριξη του τσάρου, ήταν αντεπαναστατικές, γιατί αποδυνάμωναν την Τουρκία και δυνάμωναν τον τσάρο!
      Άρα, η ελληνική επανάσταση ήτανε αντεπανάσταση, ήταν  γέννημα της πιο σκοτεινής αντίδρασης που αποπάνω  την καθοδηγούσαν το κεφάλαιο κι οι κοτζαμπάσηδες….  να ‘γιασει το στόμα σου, Καρολούλη!
       Κι η αντεπαναστατική αυτή επανάσταση έκανε και σφαγές αθώων τούρκων διεθνιστών, που ετοίμαζαν την παγκόσμια επανάσταση, στην Τριπολιτσά. Κι οι Ελληναράδες αντί να τους δώσουν επαναστατικά διαβατήρια, τους σκότωσαν!  Πώς να μην είναι υπέρ της Τουρκίας ο Λένης και ο Τρότσκης με τα ροζιασμένους νευρώνες του εγκεφάλου από τις απλέρωτες υπερωρίες στις φάμπρικες της αντικεφαλαιοκρατικής σκέψης; Πώς;
   Αλλά  μπρος στην επανάστασή του ο Καρολούλης δεν υπολόγιζε τίποτις και κανέναν σάπιο αστό. Γι’ αυτό χαραχτήρισε τον πλερωμένο πράχτορα του τσάρικου ‘μπεριαλισμού Καποδίστριαinfamous, δηλαδής αχρείο άτιμο άθλιο διαβόητο. Πες του κι άλλα, προφητάρα! Αλλά είχε αρχές ο Καρολούλης και δεν έγραψε ότι καλά κάνανε και τον φάγανε, τον τσαρικό πράχτορα που νόμιζε πως θα ‘μπόδιζε τη παγκόσμια ‘πανάσταση, τρομάρα του ο infamous!
     Κι αυτοί οι Ελληναράδες του ’21 σάματις τι ήτανε; Σλαβογεννήματα ήσαντε, έ, Καραλούλη, είχε δίκιο ο Φλαμεράιερ, ελληνόψυχοι αντεπαναστάτες, μακρόνησος που σας χρειάζεται!
 
     Αυτές ήταν, διακωμωδούμενες ή μη, οι παταγωδώς αποτυχημένες σχετικές απόψεις των Μαρξ – Έγκελς και  δεν αντέχουν σε καμμία στοιχειωδώς σοβαρή κριτική. Κείνται αυταποδείκτως πέραν του (επικίνδυνου) γελοίου και προκαλούν κατάπληξη και απορία: Πώς είχε τέτοιες θέσεις που αμαυρώνουν την κοσμοθεωρία του; Ο αείμνηστος Π. Κονδύλης μετέφρασε ευτυχώς το βιβλίο: «Μαρξ-Έγκελς: Η Ελλάδα, η Τουρκία και το Ανατολιτκό ζήτημα».
         Όμως αυτός ο παράλογος και αναίτιος έμπρακτος ανθελληνισμός των Μάρξ-Έγκελς καθορίζει δογματικώς από τότε το μαρξιστικό κίνημα και τους «σοβινιστές» μαρξιστές. Η αθωωτική, υποστηρικτική στάση της παγκόσμιας αριστεράς απέναντι στην, οιονεί σύμμαχο των Ναζί, Τουρκία δεν ήταν ποτέ και δεν είναι ανεξήγητη.
        Ωστόσο: επειδή από τον εξευτελισμό του υπαρκτού σοσιαλισμού και μετά, διάφοροι ιστοριοδίφες, που χαίρουν της ανεπιφύλακτης φιλοξενίας του  ΔΟΛ και δεξιών και αριστερών εκσυγχρονιστών, επιτίθενται στην επανάσταση, στο ελληνικό έθνος, στον Σολωμό, και κατηγορούν το ’21 για τις σφαγές στην Τριπολιτσά κλπ, θυμίζω ότι:
 
Α) ο Γιάννης Σκαρίμπας θεωρεί το ’21 ώς την σημαντικότερη επανάσταση της ιστορίας
Β) οι σφαγές στην Τριπολιτσά είναι όντως ντροπή σε σχέση με τα «καθαρά χέρια» όχι του Λαδά και του Μπαλόπουλου αλλά της οχτωβριανής επανάστασης, που κυριάρχησε χωρίς να ανοίξει ρουθούνι, και του Πολ Ποτ που σκότωσε εκατομμύρια εμπνεόμενος απ’ τους άθλιους αρχαιοελληναράδες κι όχι απ’ τον αθώο μαρξισμό.
   Γ)  όλες ανεξαιρέτως οι επαναστάσεις  κυοφορούν και εμφυλίους και επιτρέπουν την ανάδυση του ανθρώπινου ψυχισμού στην αντιφατική και πολύπλοκη οντότητά του.
   Δ) η ελληνική επανάσταση επανέφερε στην ιστορία το έθνος που είχε κι  έχει καθορίσει τον παγκόσμιο πολιτισμό.
    Ε)  ο αρχαίος-ειδωλαλατρικός ελληνικός πολιτισμός είναι ο ανίκητος εφιάλτης κάθε απολυταρχίας και ολοκληρωτισμού, γιατί:
      δεν έχει δόγματα, δεν έχει ιερά βιβλία και ιερά πρόσωπα, δεν έχει ιερατική / θρησκευτική κάστα, δεν απαιτεί και δεν ωθεί στην υπακοή (υπάρχει και  Αγία ονόματι Υπακοή),  αντίθετα καλλιεργεί και προάγει την αυτοπειθαρχία,
    γιατί: δεν μπορεί να υπάρξει ανάπτυξη χωρίς αυτόν, εξ ου κι ο Μεσαίωνας. εξ ου  κι η διδακτορική διατριβή του Μάρξ: Διαφορά Δημοκρίτειας και Επικούρειου φυσικής φιλοσοφίας, ο δε Λένιν σημείωνε για το Β 30 απόσπασμα του Ηράκλειτου: κόσμον τόνδε τον κοινόν απάντων…… «Πολύ καλή έκθεση των αρχών του διαλεκτικού υλισμού».
  ΣΤ)  η επανάσταση είναι το σημαντικότερο γεγονός της ελληνικής ιστορίας γιατί:
      1) οι νίκες της αρχαιότητας έγιναν από ελεύθερους ανθρώπους και ισχυρές κοινωνίες, πόλεις-κράτη,
     2) η επανάσταση έγινε από υπόδουλους (επί είκοσι αιώνες, κατά την διακήρυξη της Επιδαύρου) ανθρώπους, χωρίς συγκροτημένη παιδεία στην συντριπτική  πλειοψηφία τους
     3) η επανάσταση είχε να αντιμετωπίσει την οθωμανική αυτοκρατορία  και την ισχυρή Αίγυπτο του Ιμπραήμ που συνέλαβε και σχέδιο εκκενώσεως της πελοποννήσου και μεταφοράς των ελλήνων κατοίκων της στην μοζαμβίκη (ακριβώς το ίδιο σχέδιο εκπόνησε κι ο Χίτλερ για τους εβραίους της Ευρώπης, πριν το ολοκαύτωμα. (βλ: Μιχαήλ Β. Σακελλαρίου: Η απόβαση του Ιμπραήμ στην Πελοπόννησο).
     4)  έθεσε τα θεμέλια όχι μόνο για το ελληνικό κράτους, που δημιουργήθηκε για πρώτη φορά στην ιστορία του, αλλά για μια αναδιάταξη της παγκόσμιας ιστορίας, διαδικασία που ασφαλώς θα απαιτήσει αιώνες, αν φυσικά ποτέ πραγματοποιηθεί,
         γιατί ο πολιτισμός που στόχευσαν ως κύριο και μέγα εχθρό τους οι χριστιανοί, ξαναϋπάρχει χάριν του 1821, έστω και βαθύτατα αλλοτροιωμένος, λόγω του βίαιου εκχριστιανισμού του.
      γεγονός, η ανάδυσή του, κεφαλαιώδους σημασίας που αποδεικνύεται και από το ότι σήμερα, στην εποχή της υπερ-τεχνολογίας, διεξάγεται ένας ακήρυκτος πόλεμος μεταξύ των δύο ομογάλακτων αιρέσεων του σημιτικού μονοθεϊσμού, του χριστιανισμού και του μουσουλμανισμού, κι είμαστε ακόμη στην αρχή του.
     Το 1821 ταυτίζεται και ισοδυναμεί με τον ελληνικό πολιτισμό. Που επινόησε και εφήρμοσε την άμεση δημοκρατία, κι  είναι φύσει και θέσει ενάντια στο Ένα, στο Μόνο, στο Απόλυτο,  στο Δόγμα, στην Υπακοή, στην μη Συμμετοχή, στην Ολιγαρχία, στο Μονοπώλιο:
       Αυτή είναι η αξία του 1821, ό,τι και να δικαιούται να του προσάψει κάποιος. Για έργο ανθρώπων πρόκειται άλλωστε, πώς μπορεί  να είναι «άμωμο», δηλαδή  αφύσικο;
      Αλλ’ αυτός ο Παμπλέκης ποιος είναι, τι έκανε, γιατί να τον μάθουμε; Εμείς τον Καρολούλη Μαρξούλη ξέρουμε κι αγαπάμε, αυτόν που έριξε λάσπη στην ίδια μας την ύπαρξη, τον Παμπλέκη τον ετερόφθαλμο, τι να τον κάνουμε… Καρολούλη, εσύ τον ξέρεις;
 
 
 
   ΥΓ:  Ο Ντάϊσελμπλουμ επιβεβαίωσε το σύμπλεγμα για το οποίο έχω γράψει, όπως κι άλλοι βέβαια: το σύμπλεγμα των βορείων, που φυτοζοούν χωρίς ήλιο, θάλασσα, ζέστη,  απέναντι στους  νότιους: Γυναίκες και ποτά, άνδρες και ποτά. Δηλαδή χαρά, ευδαιμονία, ξενοιασιά, σάρκα. Ούτε ο ναζισμός είναι (και ποτέ δεν ήταν) ανεξήγητος.
 

    Ο Τσίπρας εγκαινίασε το ανακατασκευασμένο κουβούκλιο  του «τάφου του  Χριστού». Η ολοκληρωτική κατάντια και τα αποκαλυπτήρια της λεγόμενης αριστεράς, που παραμονές 25ης Μαρτίου κυκλοφορεί (εφημερίδα των συντακτών) το βιβλίο του Ντέσνερ: σεξουαλικότητα και χριστιανισμός. Τι επαναστάτες! Έλα παπού μου να σου δείξω τα αμπελοχώραφά σου. Επιβλέπουσα την ανακατασκευή η Τώνια Μωροπούλου («ο τάφος είναι ζωντανός»!), γνωστή και σεβαστή απ’ την συμμετοχή της στο Πολυτεχνείο ως στέλεχος της ΚΝΕ.

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here