Μια άκρως ντροπιαστική εικόνα, με έναν σεκιουιρτά να κλωτσά και να σπρώχνει έξω από τα γραφεία του ΔΕΔΔΗΕ έναν ηλικιωμένο, κατέγραψε η κάμερα.Μετά τι αντιδράσεις, ο ΔΕΔΔΗΕ καταδίκασε την απαράδεκτη συμπεριφορά του υπαλλήλου.
Ηλικιωμένος πολίτης δέχεται κλωτσιές και άγρια βία από ιδιώτη σεκιουριτά, επειδή πήγε στον #ΔΕΔΔΗΕ Ηρακλείου χωρίς να κλείσει ραντεβού. Ο νόμος της ζούγκλας οδηγεί την κοινωνία μας στην παρακμή.. pic.twitter.com/n9lNU1kKIr
— Antilian Kotzai (@AntilianKotzai) July 3, 2020
Με αφορμή διαπληκτισμό που σημειώθηκε χθες μεταξύ υπαλλήλου συνεργαζόμενης εταιρίας παροχής υπηρεσιών ασφάλειας στο πρακτορείο της περιοχής Ηρακλείου Κρήτης και πολίτη, ο ΔΕΔΔΗΕ διευκρινίζει ότι καταδικάζει τέτοιου είδους συμπεριφορές και υπενθυμίζει ότι από την πρώτη στιγμή της εξάπλωσης του ιού Covid-19 στη χώρα μας, έθεσε ως ύψιστη προτεραιότητα την προστασία της Δημόσιας Υγείας, παρέχοντας το μεγαλύτερο μέρος των υπηρεσιών του ηλεκτρονικά και τηλεφωνικά.
Για τον εξαιρετικά περιορισμένο αριθμό υπηρεσιών που απαιτείται η φυσική παρουσία του πελάτη – όπως για παράδειγμα υπηρεσίες που η παροχή τους προϋποθέτει ταυτοποίηση ή/και την υπογραφή σύμβασης σύνδεσης – ο ΔΕΔΔΗΕ δέχεται το κοινό μόνο κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού στα υποκαταστήματα των περιοχών του πανελλαδικά, μετά από τηλεφωνική επικοινωνία.
Ο ΔΕΔΔΗΕ εκφράζει τη λύπη του για το ατυχές συμβάν στο πρακτορείο του Ηρακλείου, ενώ διερευνά εάν τηρήθηκε η ορθή συμπεριφορά του υπαλλήλου φύλαξης προς τον πολίτη.