ΝΔ: Ζητά απόσυρση ν/σ για τις δομές υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου

Για προσβολή των κοινοβουλευτικών διαδικασιών και βάναυσο πλήγμα στην παιδεία κάνει λόγο η τομεάρχης Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της Ν.Δ., Νίκη Κεραμέως, σχολιάζοντας το νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας για τις δομές υποστήριξης εκπαιδευτικού έργου, που εισήχθη χθες αργά το βράδυ στη Βουλή. Ζητεί δε την άμεση απόσυρσή του. 

«Εισάγεται τη Δευτέρα στη Βουλή προς επεξεργασία και ψήφιση το νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας για τις δομές υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου. Ένα νομοσχέδιο-μαμούθ που αλλάζει ριζικά τη ραχοκοκαλιά της εκπαιδευτικής διοίκησης και αγγίζει σχεδόν το σύνολο του εκπαιδευτικού φάσματος. Ένα ακόμη νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας, το οποίο ευτελίζει την κοινοβουλευτική διαδικασία με τον χειρότερο τρόπο» αναφέρει σε δήλωσή της η βουλευτής Επικρατείας της Ν.Δ..

Όπως σημειώνει το νομοσχέδιο κατετέθη για να συζητηθεί τη Δευτέρα το μεσημέρι με διαδικασίες εξπρές, ενώ εκτείνεται σε 586 σελίδες και 113 άρθρα, είναι δηλαδή υπερδιπλάσιο από το κείμενο που είχε αναρτηθεί στην δημόσια διαβούλευση, η οποία ολοκληρώθηκε σχεδόν δυόμιση μήνες πριν.

Αλλά και επί της ουσίας, το νομοσχέδιο βρίθει ζητημάτων που ευτελίζουν την εκπαιδευτική διαδικασία εν γένει.σημειώνει η κ. Κεραμέως, αναφέροντας ενδεικτικά:

  • Επιχειρείται η «άλωση» της διοίκησης της εκπαίδευσης, με τρόπο προκλητικό και πρωτοφανή: θεσπίζεται «κόφτης» για τους έχοντες διατελέσει ήδη 2 θητείες σε θέση διοίκησης
  •  Καταργείται η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών
  • Καταργούνται θεσμοί που έχουν αποδείξει μέσα στο χρόνο πως υποστηρίζουν σημαντικά την εκπαιδευτική διαδικασία, όπως ο θεσμός των σχολικών συμβούλων
  • Δημιουργούνται υδροκέφαλες δομές, απομακρυσμένες από τη σχολική μονάδα
  •  Υποβαθμίζεται σημαντικά η ειδική αγωγή.

«Ζητούμε την άμεση απόσυρση του νομοσχεδίου. Ενός νομοσχεδίου που προσβάλλει τις κοινοβουλευτικές διαδικασίες και πλήττει βάναυσα την Παιδεία μας» καταλήγει στη δήλωσή της η κ. Κεραμέως.

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here