Μήπως η αλήθεια είναι χειρότερη από τις υποψίες;

 

 

Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΤΖΕΔΑΚΙ

 

  • Κι εκεί που πιστεύαμε πως τη χώρα κυβερνά η παρασιτική ολιγαρχία, έρχεται ένα παρασιτικό ανθρωπάκι και φέρνει τα πάνω κάτω.
  • Ο Μένιος Φουρθιώτης είναι αυτός που κάνει κουμάντο.
  • Ο πρώην υπουργός Βρούτσης τον καταγγέλλει για τραμπουκισμό και εκφοβισμό μέσα στο υπουργικό γραφείο του.
  • Του είχε κόψει παράνομη χρηματοδότηση κι ο πρώην… μάνατζερ της Τζούλιας και όψιμος εκδότης εφημερίδας (!) του είπε ότι είναι τελειωμένος.
  • Κι όλως τυχαίως, λίγες μέρες μετά, ο Βρούτσης απομακρύνεται από το υπουργείο Εργασίας…
  • Να υποθέσουμε πως ο πρωθυπουργός θ’ αναφωνήσει: «Ποιος κυβερνά αυτή τη χώρα»;
  • Διότι, απάντηση γι’ αυτή τη σατανική σύμπτωση, μάλλον δεν θα πάρουμε.
  • Όπως δεν πήραμε και για τη διμοιρία αστυνομικών που τον φρουρούσε.
  • Ναι, για τη φρουρά που η ΕΛΑΣ διέψευδε πως του είχε διατεθεί, αλλά την επομένη την απέσυρε με εντολή Χρυσοχοΐδη.
  • Για το ποιος, όμως, είχε δώσει την εντολή να φρουρείται, δεν μιλάει κανείς.
  • Όπως δεν μίλησαν και από την ΕΣΗΕΑ, όταν έμαθαν ότι ο Φουρθιώτης κυκλοφορούσε με πλαστή δημοσιογραφική ταυτότητα.
  • Πρόκειται για τρεις ιστορίες, που σε μία ευνομούμενη πολιτεία θα ελέγχονταν, τουλάχιστον, από τη δικαιοσύνη.
  • Όχι, όμως και στη χώρα μας.
  • Προφανώς, είναι απόλυτα φυσιολογικό στη δόλια τη δημοκρατία μας ένας παρουσιαστής τηλεσκουπιδιών:
  • Να απειλεί με καρατόμηση υπουργό και να γίνεται και πράξη η απειλή του.
  • Να τον φυλάνε πιο πολλοί αστυνομικοί από όσοι φρουρούν τον οποιοδήποτε κρατικό αξιωματούχο.
  • Να έχει πλαστή δημοσιογραφική ταυτότητα και μάλιστα, εν γνώσει της ΕΣΗΕΑ.
  • Και τα ερωτήματα πολλά και εύλογα.
  • Ποιος είναι αυτός ο τύπος και γιατί παρά τα όσα κάνει βρίσκεται στο απυρόβλητο;
  • Ποιοι τον καλύπτουν και για ποιους λόγους;
  • Κι όσο τα ερωτήματα παραμένουν αναπάντητα, τόσο οι υποψίες θα αιωρούνται.
  • Εκτός κι αν η αλήθεια είναι πολύ χειρότερη από τις υποψίες, οπότε τα στόματα θα μείνουν ερμητικά κλειστά…
Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here