Μέρισμα: 107 αιτήσεις με το ίδιο ΙΒΑΝ παρότι είχε διευκρινιστεί «όχι πάνω από 3»

Ο πρόεδρος της ΗΔΙΚΑ (Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης ΑΕ.) Αναστάσιος Τάγαρης είπε ότι έχουν γίνει πολλά λάθη και δυσεξήγητα στην υποβολη των αιτήσεων για το μέρισμα.

Ενα από αυτά είναι ότι βρέθηκε ο ίδιος αριθμός ΙΒΑΝ σε 107 αιτήσεις. Επειδή πολλοί δικαιούχοι δεν εχουν προσωπικό λογαριασμό σε τράπεζα, το σύστημα δέχεται μέχρι και 3 αιτήσεις στον ίδιο λογαριαμό. Πιθανόν κάποιος λογιστής να θέλησε νε εξυπηρετήσει δικαιούχους, πιθανόν να υπάρχει και άλλη ερμηνεία

Ομως είναι απορίας άξιο πώς το σύστημα δέχτηκε 107 ίδια ΙΒΑΝ με όριο τα.. τρία (που σημαινει οτι μπορεί το σύστημα να έκανε και άλλα «λάθη»)

«Το σύστημα δεν δέχεται περισσότερες από τρεις αιτήσεις με το ίδιο IBAN», διευκρίνισε ο κύριος Τάγαρης «χαρακτηριστικά, υπήρχαν 107 αιτήσεις που είχαν το ίδιο IBAN! Δεν ξέρουμε ακόμα τι έγινε… το κοιτάζουμε!».

Ο κ. Τάγαρης στάθηκε ιδιαιτέρως και στις περιπτώσεις που οι αιτούντες χάνουν το κοινωνικό μέρισμα λόγω IBAN.

«Για όσους έχουν βάλει στην αίτηση λάθος IBAN, τρεις ή τέσσερις ημέρες μετά την προσπάθεια που θα κάνει το διατραπεζικό σύστημα ΔΙΑΣ να καταθέσει τα χρήματα, εμείς θα ενημερωθούμε για τις απορρίψεις, δηλαδή ποια IBAN δεν λειτούργησαν σωστά. Αυτές τις αιτήσεις θα τις ακυρώσουμε αυτόματα και οι πολίτες θα μπορούν να ξαναμπούν (μέχρι τις 26 Δεκεμβρίου) να κάνουν ξανά την αίτηση τους και να βάλουν το σωστό IBAN»

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here