Latuff: Σκίτσο με τον Ερντογάν και το Charlie Hebdo να ταΐζουν τον εξτρεμισμό

Ο Βραζιλιάνος σκιτσογράφος Carlos Latuff σε νέο σκίτσο αλλά και σε τηλεοπτική παρέμβαση του κάνει έκκληση να σταματήσει η ρητορική του μίσους κι από τα δύο μέρη, αναφορικά με τις τρομοκρατικές επιθέσεις στη Γαλλία, τις απειλές του Ταγίπ Ερντογάν και τις δημοσιεύσεις του περιοδικού Charlie Hebdo. «Σταματήστε την υποκίνηση και στις δύο πλευρές!» τονίζει.

Στο νέο σκίτσο του ο Κάρλος Λατούφ (Carlos Latuff), παρουσιάζει τον Τούρκο πρόεδρο και το σατιρικό περιοδικό Charlie Hebdo να ταΐζουν το ίδιο φίδι, το φίδι του εξτρεμισμού. Από τη μία, το περιοδικό βάζει «λάδι στη φωτιά» με τα ακραία σκίτσα του, πυροδοτώντας τα αντι-ισλαμικά συναισθήματα στη Γαλλία κι από την άλλη ο Τ. Ερντογάν με τις δηλώσεις του κατά του προέδρου Μακρόν και το κάλεσμά του σε μποϊκοτάζ των γαλλικών προϊόντων πυροδοτεί τον θρησκευτικό εξτρεμισμό.

«Σταματήστε την υποκίνηση και στις δύο πλευρές!» γράφει ο γνωστός σκιτσογράφος σε ανάρτησή του στο twitter, χρεώνοντας και τις δύο πλευρές για τις τρομοκρατικές επιθέσεις στη Νίκαια.

Σε σημερινή του συνέντευξη στην τηλεόραση του TV 247, ο σκιτσογράφος Carlos Latuff, είπε ότι για τις τρομοκρατικές επιθέσεις στη Νίκαια της Γαλλίας, είναι άμεση συνέπεια της ρητορικής μίσους. «Οι δολοφονίες στη Νίκαια είναι αποτέλεσμα της πρόκλησης του Τσάρλι Χέμπντο», δήλωσε ο Latuff. «Αυτό που διακυβεύεται δεν είναι η ελευθερία του λόγου, αλλά η ρητορική μίσους. Και όταν υπάρχει ρητορική μίσους, αθώοι άνθρωποι πεθαίνουν» συμπλήρωσε.

Δήλωσε επίσης ότι κατά την άποψη του όλες οι θρησκείες είναι «το όπιο του λαού», αλλά πρέπει να γίνονται σεβαστές. Επισήμανε επίσης ότι το επεισόδιο στη Νίκαια θα χρησιμοποιηθεί από την ακροδεξιά στη Γαλλία, τονίζοντας ότι «η ισλαμοφοβία και ο αντισημιτισμός είναι ρητορική μίσους, η οποία πρέπει επίσης να πολεμηθεί».

Επικρίνοντας τη στάση του Τούρκου Προέδρου Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, σημείωσε ότι «ο Ερντογάν είναι οπορτουνιστής. Είναι το πιο επικίνδυνο άτομο στη Μέση Ανατολή».

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here