Καμηλοπάρδαλη έδωσε κατά λάθος θανατηφόρα κεφαλιά σε κινηματογραφιστή

Ενας βραβευμένος για τη δουλειά του κινηματογραφιστής, ο 47χρονος Κάρλος Καρβάλιο, πατέρας δύο παιδιών, σκοτώθηκε στην προσπάθειά του να κινηματογραφίσει από κοντά μια καμηλοπάρδαλη σε πάρκο του Γιοχάνεσμπουργκ

 The giraffe will not be put down, owners of the park said

Το ζώο δεν έκανε σκόπιμα κάτι κακό, απλά λύγισε τα πόδια του και καθώς ταυτόχρονα κατέβαινε απότομα  το κεφάλι του υπό κλίση (με αιώρηση) και με δύναμη, έδωσε δυστυχώς μια μοιραία κουτουλιά στον κινηματογραφιστή. Εκείνη τη στιγμή ο Νοτιοαφρικανός κινηματογραφιστής έκανε close up (κοντινα πλάνα) στα πόδια του ζώου και δεν πρόλαβε να αντιδράσει, ούτε μπορουσε να είχε προβλέψει την κινηση και την κεφαλιά. Με την «κεφαλιά» ο κινηματογραφιστής πετάχτηκε 4 μέτρα πιο πέρα. Διακομισθηκε στο νοσοκομείο με ελικόπτερο, αλλά εκεί δυστυχώς ξεψύχησε λόγω των κρανιοεγκεφαλικων κακώσεων που είχε υποστεί

Η κινηματογράφιση γινόταν για μια γερμανική παιδική ταινία.

Oι καμηλοπαρδάλεις είναι κατά κανόνα πολύ ήρεμα ζώα που απλά θέλουν να μένεις σε κάποια απόσταση από αυτά. Αν απειληθούν επιτίθενται με τα πόδια (κλοτσιές) και μεταξύ τους καμια φορά «παλεύουν» με τους λαιμούς τους

Ενας συνεργάτης του Καρβάλιο, που στεκόταν ακριβώς δίπλα του όταν συνέβη το μοιραίο ατύχημα, είπε

«Το ζώο θα παραμείνει στο ζωολογικό πάρκο, δεν θα γίνει ευθανασία, γιατί  δεν έκανε σκόπιμα κάτι εχθρικό. Απλά η καμηλοπάρδαλη μας  παρακολουθούσε στενά. Ούτε εγώ ούτε ο Κάρλος νιώσαμε κάποια απειλή ή ανησυχία,  επειδή το ζώο φαινόταν απλά περίεργο, ότι ήθελε να περιεργαστεί εμάς και τα μηχανήματά μας. Οπότε αρχίσαμε να κάνουμε κοντινά πλάνα στο σώμα του και στα πόδια του. Καθώς ο Κάρλος κοιτούσε μέσα απο το φακό, η καμηλοπάρδαλη λύγισε τα πόδια και έκανε μια αποτομη κινηση με το λαιμό της και τον χτύπησε στο κεφάλι. Οταν ο Κάρλος λιποθύμησε κατάλαβα ότι τον είχε χτυπήσει άσχημα, αλλά κανείς μας δεν περιμενε ότι θα πεθάνει….»

 

 

Ο Καρβάλιο εργαζόταν στον τομέα αυτό από το 1992

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here