‘Καλέ κύριε όργανο εγώ με το ηλεκτροκίνητό μου τι θεωρούμαι; Πεζός ή ποδηλάτης;’’

Του ΑΝΤΩΝΗ ΣΚΟΡΔΙΛΗ

Με τα στοιχειώδη αν μη τι άλλο της (επικοινωνιακής) εμπειρίας που η θητεία στο ευρωπαϊκό κοινοβούλιο δεν μπορεί παρά να συνεπάγεται…
Με τα minimum αν μη τι άλλο της ψυχραιμίας που μια ισορροπημένη – με τις χαρές και με τις λύπες της – πορεία ζωής δεν μπορεί παρά να μεταφράζεται…
Και…
Με τα αυτονόητα του αυτό-σαρκαστικού εκ του DNA του χιούμορ που ανεξαρτήτως όλων των άλλων (τυχαίων ή και τυχερών) κάποιοι προνομιούχοι μα την αλήθεια άνθρωποι στο DNA τους κουβαλάνε…
Η ερώτηση που απευθύνει προς τα ξεσαλωμένα, εξαγριωμένα, αποθρασυμένα, ξένα (αποξενωμένα) προς το καθετί που ορίζει τις αν μη τι άλλο στοιχειώδεις (minimum, αυτονόητες) ανθρώπινες ποιότητες όργανα της τάξεως του Μητσοτάκη του Β! του Ανέμελου η Βαγγελιώ Τζαμπάζη, μόνο παράξενη δε μπορεί να χαρακτηριστεί.
Να, κρίνετε και εσείς:
‘‘Με βάση τις νέες διατάξεις (σ.σ. καλέ κύριε όργανο) έγώ με το ηλεκτροκίνητό μου θεωρούμαι πεζός ή ποδηλάτης; Σας ρωτάω διότι θέλω να γνωρίζω πόσα χιλιόμετρα δικαιούμαι να διανύσω. Πόσα;’’
Για να μη θεωρηθεί δε είτε πως καταχράται την επωνυμία της είτε πως βαθιά μέσα στο νου της παραμονεύει η κακή πρόθεση να εκμαιεύσει απάντηση βολική προς την εκπλήρωση των ταξιδιωτικών της επιθυμιών, η (επικοινωνιακότατη, ψυχραιμότατη και πηγαίου χιούμορ) παινεμένη – όχι μόνο από εμάς μα κι από όσους κι όσες καλά τη ξέρουν – Βαγγελιώ, ευγενέστατα διευκρινίζει:
‘‘Μην ανησυχείτε (σ.σ. καλέ κύριε όργανο), το έχω πιά πάρει απόφαση πως θα πάω στο αγαπημένο μου Αχλάδι της Φθιώτιδας – με άλλο τρόπο καλέ, πιο συμβατικό, όχι με το ηλεκτροκίνητό μου – την επόμενη άνοιξη. Καλό σας τριήμερο στη πόλη!’’
Υστερόγραφο (δικό μας): Βρε σεις καλέ όργανα, μην εξαγριώνεστε, υπάρχουν ακόμα άνθρωποι (που εκφράζονται) με μπόλικο χιούμορ. Για να είμαστε ακριβέστεροι, εσείς είστε καλέ όργανα – ουδέν κακόν αμιγές καλού – έτσι όπως είστε τέρμα ξεσαλωμένα, εξαγριωμένα, αποθρασυμένα, ξένα και/ή αποξενωμένα προς καθετί το οποίο ορίζει τις στοιχειώδεις ανθρώπινες ποιότητες, αυτά που τους το απελευθερώνει. Ως πρώτη και συνάμα ύστατη γραμμή (πολιτισμικής) άμυνας.

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here