Η εφορία θα ξεψαχνισει και τις celebrities των social media

Στο στόχαστρο της εφορίας μπαίνουν και οι celebrities που «δουλέυουν» μέσω social media 

Οι «προσωπικότητες» των λεγομένων κοινωνικων δικτύων θα ελεγχθουν για μη δηλωμένα κέρδη, είτε προκειται για

  • άσημα πρόσωπα που αναρτουν προκλητικές φωτο για να διαφημίζουν παράλληλα κάποια προϊόντα,
  • για κοσμικους που απλα κάνουν παρέα με κάποιους άλλους και φωτογραφίζονται συχνά χωρις να έχουν κανένα άλλο αντικειμενο πέραν της κοσμικης ζωής τους
  • για «προσωπικοτητες» απο παιγχνιδια επιβιωσης-διαγωνισμούς καλλιτεχνικους και λοιπά ειδη
  • για τηλεπερσόνες-παρουσιαστές αλλά  και  μαϊντανούς της ουσιαστικά περιθωριακής «ενημέρωσης» η οποία όμως βασιλεύει στα «κοινωνικά» δίκτυα
  • για ηθοποιούς, τραγουδιστές
  • για όσους εχουν στήσει στην ουσία διαδικτυακό εμποριο διαφημίζοντας προϊόντα και υπηρεσίες μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης χωρίς οι περισσότεροι να δηλώνουν το εισόδημά τους απο τις διαφημισεις αυτές
  • για όσους κάνουν «μαύρη διαφήμιση», δηλαδή παινεύουν ένα προϊόν τάχα αυθορμητα, δίχως αυτό να εντάσσεται σε κανονική διαφήμιση  Παλιά η μαύρη διαφήμιση ήταν απαγορευμένη και αν π.χ. ένας συντάκτης ανέφερε προϊόν σε ρεπορτάζ, μπορούσε να απολυθεί. Σήμερα όμως η «μαύρη διαφήμιση» ειναι η κυρίαρχη διαφήμιση της αγοράς και κανείς δεν μπορεί να αποδείξει πόσα πήρε κάποια τηλεπερσόνα για να πει  ή να αναρτήσει «α, εγώ όταν κανω μπάνιο, βάζω μετά πάντα το αφρόλουτρο τάδε, με ανανεώνει απολυτα»

Στο instagram οι μέτριες «προσωπικότητες» με 5.000 ακόλουθους πάνω-κατω παίρνουν από τις εταιρείες 200 έως 500 ευρώ για κάθε ποστ στο οποίο απλά κρατουν το προϊόν που διαφημιζουν  ή το έχουν «τυχαία» στο κάδρο καθώς π.χ. ετοιμάζονται να βουρτσίσουν τα δόντια τους

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here