Η απάντηση της ΑΒ Βασιλόπουλος για τον βάτραχο που βρέθηκε σε σαλάτα

Παραδέχεται η ΑΒ Βασιλόπουλος το περιστατικό με τον βάτραχο που βρήκε πελάτης μέσα σε συσκευασμένη σαλάτα.

Η εταιρεία προχώρησε σε ανάρτηση στον λογαριασμό του πελάτη στα κοινωνικά δίκτυα, όπου έγινε και η αρχική δημοσιοποίηση του συμβάντος.

Σύμφωνα με την απάντηση της AB Βασιλόπουλος «το συμβάν όντως συνέβη σε κατάστημα μας και έχει μπει στην διαδικασία Red Bag (διαδικασία ποιοτικού ελέγχου προϊόντων). Ο προμηθευτής μας έχει ενημερωθεί σχετικά με το γεγονός, έχει λάβει ήδη τις κατάλληλες ενέργειες και έχει δεσμευτεί ώστε να μην ξανασυμβεί αντίστοιχο γεγονός στο μέλλον. Ως ΑΒ παρακολουθούμε στενά το θέμα με στόχο να διασφαλίζουμε κάθε μέρα την αδιαπραγμάτευτη ποιότητα των προϊόντων μας».

Το απόγευμα της Τετάρτης η AB Βασιλόπουλος με ανάρτηση της στην σελίδα της στο facebook ανέφερε:

«Το θέμα που αφορά τη σαλάτα ΑΒ μέσα στην οποία βρέθηκε ζωντανό βατραχάκι, είναι ένα γεγονός που μας προκάλεσε ιδιαίτερη έκπληξη, κυρίως λόγω της πιστοποιημένης παραγωγικής διαδικασίας, αλλά και των αυστηρών ποιοτικών ελέγχων που ακολουθούνται.

Από τη στιγμή που ενημερωθήκαμε είμαστε σε συνεχή επαφή με τον προμηθευτή μας, ο οποίος διερευνά το θέμα από την πλευρά του και έχει προχωρήσει ήδη στις απαραίτητες ενέργειες, ώστε να διασφαλιστεί πλήρως ότι δε θα υπάρξει αντίστοιχο περιστατικό στο μέλλον«.

Για την ιστορία αξίζει να σημειωθεί ότι ο βάτραχος παρέμεινε ζωντανός για αρκετές ώρες συσκευασμένος και πλέον έχει απελευθερωθεί και έχει επιστρέψει στη φύση

 

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here