Γιατρός στην Κέρκυρα νοσηλεύεται με παράλυση στα κάτω άκρα μετά η δεύτερη δόση του εμβολίου

Ένα από τα πιο γνωστά πρόσωπα στην κοινωνία της Κέρκυρας, ο γιατρός Σπύρος Σκιαδόπουλος, φέρεται σύμφωνα με πληροφορίες του corfutvnews.gr να έχει εμφανίσει ίδια συμπτώματα με αυτά της 40χρονης νοσηλεύτριας. Ακούστε πώς ο ίδιος ο γιατρός περιγράφει την κατάσταση της υγείας του στον δημοσιογράφο Διονύση Μάμαλο.

Παράλυση στα κάτω άκρα, φρικτούς πόνους, κόπωση και μυαλγίες. Δύο ασθενείς, στον ίδιο τόπο, που νοσηλεύονται στο ίδιο νοσοκομείο, λίγο αφ’ ότου έκαναν τη δεύτερη δόση του εμβολίου κατά του κοροναϊού.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες από τα τοπικά μέσα, ο χειρουργός, προχώρησε στη δεύτερη δόση χθες. Το ίδιο βράδυ, άρχισε να μην αισθάνεται καλά… Ένιωθε τον οργανισμό του να εξασθενεί και εν τέλει να παραλύει στα κάτω άκρα, παράλληλα με πολύ έντονους πόνους στη μέση του.

Με τη βοήθεια της συζύγου και του γιου του, μεταφέρθηκε στα επείγοντα του Γενικού Νοσοκομείου της Κέρκυρας, όπου οι γιατροί συνάδελφοί του, αμέσως, προχώρησαν στις απαραίτητες εξετάσεις προκειμένου να διαπιστώσουν τι ακριβώς συμβαίνει.

Αναζητώντας τα αίτια

Ο Σπύρος Σκιαδόπουλος, ήταν μέχρι πρότινος ο επικεφαλής για τους εμβολιασμούς στο νησί της Κέρκυρας, ωστόσο πρόσφατα, λόγοι υγείας τον οδήγησαν στο νοσοκομείο και η αναρρωτική του άδεια έληγε σήμερα…

Ο γιατρός υποβάλλεται από το πρωί σε εξετάσεις. Σκοπός είναι να εντοπιστεί η αιτία των συμπτωμάτων, προκειμένου να του χορηγηθεί και η κατάλληλη αγωγή. Παράλληλα, ωστόσο, ελέγχεται και το εάν υπάρχουν κοινά στοιχεία με την περίπτωση της νοσηλεύτριας. Εκείνο που κυρίως απασχολεί, όμως, είναι να διαπιστωθεί το εάν η παράλυση οφείλεται στο εμβόλιο για τον κορωνοϊό ή σε άλλη αιτία.

Αισιοδοξία για τη νοσηλεύτρια

Την ίδια ώρα, αισιόδοξα είναι τα μηνύματα για την 40χρονη νοσηλεύτρια η οποία νοσηλεύεται εδώ και μία εβδομάδα στο γενικό νοσοκομείο της Κέρκυρας, έχοντας παράλυση στα κάτω άκρα.

Η μητέρα δύο παιδιών, έχει εμφανή σημάδια βελτίωσης, τέτοια που της επιτρέπουν να κάνει βήματα, ανακτά σιγά σιγά τις δυνάμεις της και ανυπομονεί να επιστρέψει στο σπίτι της και στα παιδιά της.

Ο χρόνος που θα απαιτηθεί να ανακάμψει πλήρως δεν είναι ακόμη γνωστός, καθώς είναι απαραίτητες ειδικές νευρολογικές εξετάσεις, οι οποίες θα συνεχιστούν τις επόμενες ημέρες.

Ο κ. Αλέξανδρος Γαρδικιώτης, Γιατρός, Πρώην Διευθυντής Κέντρου Υγείας Κέρκυρας μίλησε στο LIVE NEWS και τον Νίκο Ευαγγελάτο για το ανησυχητικό περιστατικό.

«Χθες το πρωί μου είπε πάω να κάνω τη δεύτερη δόση. Ως το μεσημέρι και το απόγευμα όλα καλά. Αργά το βράδυ μου είπε ότι νιώθει ρίγος, είναι ανήσυχος και τον ενοχλούσαν τα κάτω άκρα. Το πρωί πήγε στο νοσοκομείο γιατί μου είπε ότι η μέση και τα κάτω άκρα δεν τον κρατούσαν. Τον επισκέφθηκα και είδα ότι δεν ήταν σε καλή κατάσταση. Δεν κουνούσε τα πόδια καλά. Ο ίδιος μου είπε “λες να είναι από το εμβόλιο;”. Του απάντησα ότι αυτό θα το δείξουν οι εξετάσεις και θα το πουν οι νευρολόγοι».

«Μου είπε η σύζυγός του ότι δεν μπορούσε να κρατηθεί στα πόδια του», διευκρίνισε.

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here