Γιάννης Καμπούρης: Συνέργειες «κορυφής»

Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΙΟΥΣΗ

Ο Steve Jobs έχει αναφέρει μεταξύ άλλων «Τα σπουδαία πράγματα στις επιχειρήσεις, δεν γίνονται ποτέ από ένα μόνο άτομο». Είναι πράγματι λοιπόν τόσο μεγάλη η αξία της ομάδας; Ο Ιωάννης Καμπούρης, διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας E-LA-WON μας αποδεικνύει πως με όχημα τις επιτυχημένες συνεργασίες μπορεί να φτάσει κανείς -μεταφορικά αλλά και κυριολεκτικά- στην κορυφή του κόσμου.

-Ποια ανάγκη σας οδήγησε στο να αναζητήσετε συνεργάτες στην προσπάθεια προώθησης της εταιρίας σας;

Στις μέρες μας τα καλύτερα αποτελέσματα έρχονται από την ομαδική δουλειά. Είναι σημαντικό σε αυτή την εποχή της κρίσης, κατά την οποία έχει εδραιωθεί η εσωστρέφεια στον επιχειρηματικό κόσμο, εμείς να βγαίνουμε δυναμικά προς τα έξω, να ενώνουμε τις δυνάμεις μας με έμπειρους, δραστήριους και δημιουργικούς ανθρώπους που μπορούν να μας εμπνεύσουν να πάμε πιο μπροστά, να ανοίξουμε νέους ορίζοντες. Για τον λόγο αυτό, στην E-LA-WON φροντίζουμε να κάνουμε τη διαφορά και στις συνεργασίες μας.

-Ποια είναι για εσάς τα κριτήρια επιλογής συνεργατών;

Σημαντικός παράγοντας είναι η επιχείρηση με την οποία θα ενώσει μια εταιρία τις δυνάμεις να έχει πολύχρονη εμπειρία δραστηριοποίησης σε παρόμοιο κλάδο. Ένα πολύ επιτυχημένο παράδειγμα που μου έρχεται στο μυαλό αυτή τη στιγμή είναι η συνεργασία μας με τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό «Wise Greece» που δραστηριοποιείται στον ευρύτερο χώρο των μεσογειακών τροφίμων. Μέσα από αυτή την κίνηση μπορούμε τόσο να προωθήσουμε τα προϊόντα μας όσο και να προσφέρουμε σε ανθρώπους της χώρας μας που το έχουν ανάγκη, έχοντας υψηλό το αίσθημα της εταιρικής κοινωνικής μας ευθύνης. Το προαναφερθέν κριτήριο βέβαια δεν είναι πάντα δεσμευτικό, καθώς μια συνεργασία «μη αναμενόμενη» μπορεί να δώσει άλλη ώθηση στην επικοινωνία των προϊόντων.

– Υπήρξαν δηλαδή συνεργασίες της E-LA-WON που ξάφνιασαν το καταναλωτικό κοινό;

Μα φυσικά! Σε οργανωμένες ημέρες γευσιγνωσίας πολλοί απορούν για τη συνεργασία της E-LA-WON με την COCO-MAT. Πιστές και οι δύο εταιρίες στις επιταγές του «ευ ζην», της ποιότητας ζωής και της μακροζωίας, φροντίζουμε να προσφέρουμε στους πελάτες τόσο ποιοτική διατροφή όσο και ποιοτικό ύπνο. Είμαστε περήφανοι που ο Mike Ευμορφίδης συνιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας κατέκτησε την κορυφή του κόσμου, έφτασε δηλαδή στα 8.848μ., στο Everest, κρατώντας την ελληνική σημαία αλλά και το πανό της COCO-MAT. Στην ενασχόλησή μας ωστόσο με τον πολιτισμό πρόσφατα συνεργαστήκαμε με τον δημιουργό αντιγράφων ιστορικών πανοπλιών και όπλων Δημήτριο Κατσίκη, έναν καλλιτέχνη, ερευνητή και μεταλλοτεχνίτη μοναδικό στο είδος του στην Ελλάδα. Μέσα από τη συνάντηση αυτή, ενώσαμε το μυκηναϊκό λαδί και μέλι με τα μυκηναϊκά όπλα και πανοπλίες του 15ου αιώνα π.Χ. Ένα πρόγραμμα, τέλος, για το οποίο δουλέψαμε με πολλή αγάπη είναι το «E-LA-WON EVOO Olive Oil & Honey School». Πρόκειται για μια προσπάθεια της εταιρίας μας να μυήσει τους νέους στην ιδέα της νεανικής επιχειρηματικότητας και της ελληνικής μεσογειακής διατροφής. Μέχρι στιγμής έχουμε συνεργαστεί με το 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθηνών, τα εκπαιδευτήρια Νέα Γενιά Ζηρίδη, τα εκπαιδευτήρια Πλάτων και τα εκπαιδευτήρια Σ. Αυγουλέα – Λιναρδάτου, αποκομίζοντας τις καλύτερες εντυπώσεις από μικρούς και μεγάλους. Στο Πειραματικό Γυμνάσιο προσφέραμε ακόμη και τα προϊόντα μας, στηρίζοντας την εκπαιδευτική τους δράση στο Μουσείο Γαστρονομίας.

-Γνωρίζουμε ότι η E-LA-WON συμμετείχε σαν χορηγός και σε αρκετές ενδιαφέρουσες  εκδηλώσεις. Πείτε μας κάποια παραδείγματα. 

Στην εταιρία μας διαλέγουμε να στηρίξουμε δράσεις με ιδιαίτερο χαρακτήρα, προσφέροντας τα προϊόντα μας. Από τα χαρακτηριστικότερα παραδείγματα είναι η γευσιγνωσία στην οποία συμμετείχαμε κατά την παρουσίαση του βιβλίου της  Ελένης Σβορώνου «Μην τρως ό,τι σου σερβίρουν!» στο βιβλιοπωλείο των εκδόσεων Ιανός. Επιπλέον, Η E-LA-WON έντυσε γευστικά το workshop «YES to Sea Tourism» στα πλαίσια του Forum “Posidonia” στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Ακόμη, ταξιδεύουμε τις μυκηναϊκές γεύσεις ως τη Ρωσία, συνοδεύοντας την ελληνική αποστολή «Κορύβαντες» στο διεθνές φεστιβάλ ιστορικής αναπαράστασης «Times and Epochs». Ακολουθούν, τέλος, άλλες δύο δράσεις: η προσφορά προϊόντων μας στο «Resolve Business» Εκπαιδευτικό επιχειρηματικό forum στο Radisson Blu Park Hotel Athens, καθώς και η ενίσχυση της εκδήλωσης «Αιωνόβια Brands» από το οικονομικό περιοδικό “The Business Review”.

Print Friendly, PDF & Email

1 ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here