Εξεταστικό Κεραμέως: Ο μεγάλος εμπαιγμός

Στο δελτίο ειδήσεων της κρατικής ΕΡΤ που μετέδιδε την Υπουργική Απόφαση της  κυρίας Κεραμέως, για τον καθορισμό της βάσης εισαγωγής στα ΑΕΙ, αναφέρθηκε ότι μπορεί να μπει κανείς στο Πανεπιστήμιο, ακόμη και με 6,4!

 

Τσιμπηθήκαμε” μια παρέα φίλων μόλις το ακούσαμε. Γίνεται να μπαίνεις  με 6,4 στο Πανεπιστήμιο επί “βασιλείας” Κεραμέως στο υπουργείο Παιδείας; Αυτή δεν ήταν  που  θα απαγόρευε διά ροπάλου να εισαχθεί ξανά με 5 ή 6 φοιτητής  στο Μαθηματικό Σάμου ή στη Δασολογική Καρπενησίου;  Δηλαδή, με σχεδόν “λευκή κόλλα”,  όπως ρητόρευαν πρόσφατα στη Βουλή οι βουλευτές της ΝΔ;

“Τι “μπαλτάς στην Παιδεία” είναι πάλι αυτός;” πετάχτηκε η “Διαμαντοπούλου” της παρέας.

“Είναι δυνατόν, λάθος κάνει η δημοσιογράφος”, είπαν κάποιοι  και συνεχίσαμε τον τσακωμό για τον Κουφοντίνα και αν ο Μητσοτάκης και η “Κατερίνα” (τέτοια οικειότητα, ορισμένοι) θα τον αφήσουν να πεθάνει από την πείνα.

“Κάποιος προβοκάτορας του ΣΥΡΙΖΑ τής κόλλησε αυτό το χαρτάκι στον πίνακα με τις οδηγίες του προέδρου (στη) Ζούλα και έπεσε στην παγίδα, η δημοσιογράφος της ΕΡΤ”, είπε ο κυνικός Μητσοτακικός της συντροφιάς (στην Αμερική υποστηρίζει Μπάϊντεν,  εδώ,  τη “φράου” Νικολάου).

“Αδύνατον κάτι τέτοιο επί Κεραμέως, βεβαίως, βεβαίως”,  είπαμε, όλοι σε μια σπάνια πολιτική ομοφωνία και μετά από λίγο, γυρίσαμε στον  ΑΝΤ1, όπου ζουζουνίζουν οι “Μέλισσες” και βρυκολακιάζει “νεωτερικά” και εξαγνιστικά η Ελλάδα του ’50.

Τότε, ακριβώς, ένα κεντρί  αμφιβολίας σα να ξέφυγε από το άγριο μελίσσι της  οθόνης και άρχισε να μάς τριβελίζει.

“Αφού, βρε, για άλλη ανατροπή με πήρες. Το περίμενα από την ώρα που το μετέδωσε η  ΕΡΤ. Την ανατροπή της Κεραμέως και του Κυριάκου, που έταξαν στους “σανοφάγους τους” τη βάση του 10 που τώρα την κάνανε βάση του 6, αλλά και βάση του 13. Ο  μεγαλύτερος “τσαρλατανισμός” από καταβολής εξεταστικού συστήματος στη Μέση Εκπαίδευση. Δίκιο είχε η ρεπόρτερ της ΕΡΤ.  Στέλνω viber με υπολογισμούς, θα καταλάβεις”.

Ανοίγω το viber και βλέπω τον παρακάτω υπολογισμό:

Μέσος όρος πεδίου/Βάση εισαγωγής

16                                12,8
15                                12
14                                11,2
13                                10,4
12                                 9,6
11                                 8,8
10                                 8
9                                 7, 2
8                                 6, 4

Έτσι, λοιπόν, κυρίες και κύριοι, είπα στους φίλους μου. Ιδού το εξάμβλωμα και ο σαλτιμπακισμός.

Όταν  η μέση βαθμολογία  υποχωρήσει στο 8 π.χ. , λόγω πολύ δύσκολων θεμάτων σε ένα πεδίο, ο υποψήφιος θα μπορεί να εισάγεται ακόμη και με  6,4 σε κάποιο Πανεπιστημιακό Τμήμα (με βάση τον κανόνα 80% -120% πέριξ  της μέσης βαθμολογίας που προβλέπει η Υπουργική Απόφαση, την  οποία υποχρεούνται τα Πανεπιστήμια να εφαρμόσουν).

“Ωραία πληροφορία για τον Στέφανο Μάνο, μετά το φιάσκο με την  “Μήδεια”, κάγχασε  καθιστός ο “Ταύρος”μας.

Αντίστοιχα,  αν τα θέματα είναι εύκολα και ο μέσος όρος της βαθμολογίας ενός άλλου πεδίου, την ίδια ή διαφορετική χρονιά, διαμορφωθεί στο 16, δεν θα εισάγονται όλοι οι υποψήφιοι που θα έχουν γράψει κάτω από 12,8 (ενώ, θα εισάγονταν  άνετα με τη βάση του 10!).

Το ίδιο συμβαίνει με μέση βαθμολογία από 12, 6-15. Δεν θα μπαίνουν στο Πανεπιστήμιο παιδιά που θα έχουν πιάσει τη βάση του 10, αφού η κατώτατη βάση διαμορφώνεται από το 10,08 – 12.

Πρόκειται, προφανώς, για εκπαιδευτικό τραγέλαφο και εξεταστικό τερατούργημα.

Μια κυβέρνηση ήρθε στην εξουσία  κλείνοντας  το μάτι στη “βάση του 10”, που ίσχυσε μόνο για τέσσερα χρόνια και ως γνωστόν καταργήθηκε το 2010 από το ΠΑΣΟΚ  και όλες τις μεταγενέστερες κυβερνήσεις.  Διέσυρε τους πολιτικούς αντιπάλους της,  ότι υποστηρίζουν τη “λευκή κόλλα” και την ήσσονα προσπάθεια,  και τι κάνει;

Θεσμοθετεί το ίδιο ακριβώς, τη λεγόμενη “λευκή κόλλα”, δηλαδή,  στην περίπτωση των δύσκολων θεμάτων και της χαμηλής μέσης βαθμολογίας.

Και το “τερματίζει” στην περίπτωση των εύκολων, θεμάτων και της υψηλής μέσης βαθμολογίας, νομοθετώντας, έναν εξωφρενικό υπολογισμό της βάσης εισαγωγής, που πετάει εκτός Πανεπιστημίων μαθητές του 11, του  12 και του 13, κάτι που δεν ετέθη ποτέ από κανέναν στο δημόσιο διάλογο και ουδέποτε το έθεσε αυτή η κυβέρνηση υπόψη του εκλογικού σώματος.

Αλλά, δεν είναι μόνο αυτό. Ας δούμε μερικούς αριθμούς που απεικονίζουν την ολοκληρωτική αποτυχία  της  κυβερνητικής πολιτικής στην εκπαίδευση:

  • – Τρίτο και τέταρτο lockdown στα σχολεία ανάλογα με την περιοχή. Σε παρατεταμένο lockdown τα Πανεπιστήμια
  • – Το 30% των μαθητών είναι αποκλεισμένοι εντελώς ή εν μέρει από την τηλεκπαίδευση
  • – 93% εναντίον της κυρίας Κεραμέως στις εκλογές- φιάσκο των εκπαιδευτικών για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια
  • – 80-90 % η συμμετοχή στην απεργία-αποχή των εκπαιδευτικών για την τιμωρητική αξιολόγηση
  • – “80%” ο “κόφτης” των ονείρων και των ελπίδων της νέας γενιάς
  • – 24.000 υποψήφιοι κινδυνεύουν να μείνουν εκτός Πανεπιστημίων με τις νέες βάσεις.

Οι αριθμοί είναι αμείλικτοι. Το χαντάκι ανάμεσα στην υπουργό Παιδείας και τον εκπαιδευτικό κόσμο είναι βαθύ και δεν “μπαζώνεται” με τίποτα.

Η κυβέρνηση έχει πέσει  μέσα στο λάκκο που η ίδια  πήγε να σκάψει στη δημόσια εκπαίδευση. Μέχρι πότε ο πρωθυπουργός θα  κρατάει το  φτυάρι, μιας υπουργού “νεκροθάφτη” του δημόσιου σχολείου;

Όσο είναι καιρός ας την απομακρύνει από το υπουργείο Παιδείας κι ας την  στείλει σπίτι της. Μπορεί και εκείνη να  επικαλεστεί  ως αιτιολογία “οικογενειακά  προβλήματα”, όπως ο τάλας Ταραντίλης.

Και μέχρι τότε, μαζί με μια σειρά από αντιδημοκρατικές- αντιεκπαιδευτικές ρυθμίσεις ας αποσύρουν και τον παραλογισμό με την κυμαινόμενη  βάση εισαγωγής από το 6 μέχρι το 13  που αποτελεί μνημείο πολιτικής εξαπάτησης.

Είναι ένας μεγάλος εμπαιγμός. Η απόλυτη ντροπή. Ένα αληθινό εκπαιδευτικό αίσχος!

(Να, μια ακόμη σπάνια ομοφωνία της  παρέας μας).

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here