Επίθεση Αναγνωστοπούλου σε Μενδώνη: «Πρόκειται για αδίστακτη υπουργό, που όμοιά της δεν έχει γνωρίσει ο πολιτισμός»

Οι “μορφωμένοι άριστοι” δεν αντιλαμβάνονται ότι το ασφυκτικό «τσιμέντωμα» της Ακρόπολης αφαιρεί από το ίδιο το μνημείο το τεράστιο πολιτισμικό του εύρος, επισημαίνει σε άρθρο της στην «Αυγή», η Σία Αναγνωστοπούλου.

Η τομεάρχης Πολιτισμού του ΣΥΡΙΖΑ εξαπολύει σφοδρή επίθεση στην υπουργό Πολιτισμού, αναφέρεται σε όσα είπε η Λίνα Μενδώνη στον Αλέξη Τσίπρα στη συνάντησή τους στην Ακρόπολη και αναφέρεται στην αποικιοκρατική λογική και την ηγεμονία των αρίστων που επιχειρεί να απονομιμοποιήσει την Αριστερά.

Ενδεικτικά αποσπάσματα από το άρθρο της κυρίας Αναγνωστοπούλου στην εφημερίδα «Αυγή».

– «Οι μορφωμένοι άριστοι» επέλεξαν να ξαναγυρίσουν στη δεκαετία του ’50, στη δεκαετία της υποταγμένης κοινωνίας. Επέλεξαν τον πιο αγοραίο τρόπο αξιοποίησης της Ακρόπολης: αυταρχικό «τσιμέντωμα», φωτογραφίσεις μόδας, παρακρατικές μεθόδους «στριμώγματος» του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Η αποικιοποίηση της Ιστορίας της χώρας από τη Δεξιά ξεκινά από την Ακρόπολη.

– Το πρόβλημα όμως δεν είναι πλέον η Λ. Μενδώνη. Το «φτύσιμο» της κοινωνίας, με την περίφημη συνέντευξη για την υπόθεση Λιγνάδη, οι διαρροές, η αντιθεσμική και αντιδημοκρατική λειτουργία της απέναντι στον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης, ο χυδαίος εναγκαλισμός της με τον άνθρωπο που καθύβρισε τον πρωθυπουργικό θεσμό και τα σύμβολα της χώρας επιβεβαιώνουν απλώς αυτό που πλέον όλοι γνωρίζουμε: πρόκειται για μια αδίστακτη υπουργό, που όμοιά της δεν έχει γνωρίσει ο πολιτισμός, τουλάχιστον στη Μεταπολίτευση.

-Η Ακρόπολη είναι ο συμβολικός τόπος για να εμπεδωθεί η ηγεμονία των «άριστων» εφ’ όλης της ύλης (πολιτικής, οικονομικής, κοινωνικής, θεσμικής, δημοκρατικής) και να απονομιμοποιηθεί η Αριστερά.

-Η «επιστήμων» υπουργός, με μια κίνηση ασέβειας απέναντι στο ίδιο το μνημείο, το αποικιοποιεί, αφαιρώντας του το δικαίωμα να αφηγηθεί δημοκρατικά τις ιστορίες και τις περιπέτειές του στις παρούσες και τις μέλλουσες γενιές.

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here