Επίδειξη αυταρχισμού από Κεραμέως: Απαντά στις καταλήψεις με υποχρεωτική τηλεκπαίδευση, επιβάλλοντας μαθήματα χαφιεδισμού στους καθηγητές

Θύελλα αντιδράσεων προκαλεί η απόφαση της υπουργού Παιδειας να εφαρμοσθεί τηλεκπαίδευση στα σχολεία που τελούν υπό κατάληψη, αλλά με ταυτόχρονο αποκλεισμό των «καταληψιών» μαθητών.

Σύλλογοι και σωματεία εκπαιδευτικών εκφράζουν την έντονη αντίδρασή τους, ενώ αμφισβητείται η νομική βάση της απόφασης για αφενός για την καταγραφή και τον διαχωρισμό των μαθητών σε συμμετέχοντες και μη στις καταλήψεις (κατά παράβαση του κώδικα GDPR), αφετέρου για τον αποκλεισμό μερίδας μαθητών από την εκπαιδευτική διαδικασία

Ο ΣΥΡΙΖΑ κατηγόρησε το υπουργείο Παιδείας ότι «αντί να προετοιμάζει τα σχολεία για τη νέα χρονιά, προετοίμαζε την ενεργοποίηση της υποχρεωτικής τηλεκπαίδευσης, όχι για τις ανάγκες της πανδημίας αλλά για να αντιμετωπίσει κάθε φωνή διεκδίκησης», ενώ προσθέτει πως οι κινήσεις της Ν. Κεραμεώς αποτελούν « επίδειξη ιδεοληπτικού συντηρητισμού και αυταρχικής νοοτροπίας».

Η υπουργός Παιδείας, από την πλευρά της, κάνει λόγο για «αυτονόητη ανάγκη κάλυψης των χαμένων διδακτικών ωρών», ενώ δεν παραλείπει να επιτεθεί στην αξιωματική αντιπολίτευση δηλώνοντας πως «στον ΥΡΙΖΑ αντιλαμβάνονται τα σχολεία ως πεδίο πολιτικής αντιπαράθεσης και τους μαθητές ως ευκαιρία κομματικής πελατείας».

Παράλληλα, τονίζει πως τo κλειστό σχολείο είναι «το χειρότερο σχολείο», και δηλώνει πως χρέος του υπουργείου Παιδείας είναι «να προσαρμοζόμαστε στην υγειονομική κρίση και να αναζητούμε λύσεις».

Η δήλωση της υπουργού Παιδείας:

«Όταν η αυτονόητη ανάγκη κάλυψης των χαμένων διδακτικών ωρών και η πρόσβαση στην εκπαίδευση βαφτίζεται «καταστολή», κάτι δεν πάει προφανώς καλά. Στο ΣΥΡΙΖΑ αντιλαμβάνονται τα σχολεία ως πεδίο πολιτικής αντιπαράθεσης και τους μαθητές ως ευκαιρία κομματικής πελατείας.

Δεν ενδιαφέρουν οι ανάγκες και η μόρφωσή τους, ούτε και οι θυσίες των γονιών τους. Προέχει η συστηματική παραπληροφόρηση και η καπηλεία των προβληματισμών και των ελπίδων τους στο βωμό του κομματικού οφέλους. Γι΄αυτό και προτιμούν το χειρότερο όλων των σχολείων: το κλειστό. Είναι χρέος μας να αφουγκραζόμαστε αγωνίες, να προσαρμοζόμαστε στην υγειονομική κρίση και να αναζητούμε λύσεις.

Πολλά μπορούν να γίνουν στα σχολεία μας για να ανταποκριθούν στις μεγάλες δυνατότητες των μαθητών και τις προσδοκίες όλων, για να γίνουν καλύτερα. Αλλά καλύτερο σχολείο με κλειστές αίθουσες δεν γίνεται.»

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here