Έκανε την πρώτη του διαδρομή το αστραπιαίο «Ασημένιο Βέλος» που θα πηγαίνει…σφαίρα

Από την αποβάθρα 1 του Νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού ξεκίνησε το παρθενικό του ταξίδι στη διαδρομή Θεσσαλονίκη-Κατερίνη, το «Ασημένιο Βέλος», το τρένο που θα αποτελέσει το σημείο εκκίνησης για τη νέα εποχή στον ελληνικό σιδηρόδρομο, αφού θα διανύει τη διαδρομή Θεσσαλονίκης – Αθήνας σε μόλις 3,5 ώρες -πιθανόν  σε 3 ώρες και 20 λεπτά της ώρας.
asimenio-velos
Το Frecciargento ETR 485, στο σημερινό του ταξίδι καλυψε την διαδρομή Θεσσαλονίκης – Κατερίνης σε 40 λεπτά, δηλαδή σε δέκα λεπτά λιγότερα από ό,τι τη διανύει το Intercity της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. To Frecciargento των 9 βαγονιών και χωρητικότητας 480 επιβατών, θα αναπτύσσει ταχύτητες, στο ελληνικό δίκτυο, μέχρι 200 χλμ. την ώρα
 Τα εννέα βαγόνια του «Ασημένιου Βέλους» θα διαγράψουν μόνιμη πορεία επί ελληνικού εδάφους όταν ολοκληρωθεί η ηλεκτροκίνηση στο τμήμα Λιανοκλαδίου-Δομοκού, μήκους 52 χιλιομέτρων, εξέλιξη που αναμένεται μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους.

Επιβάτες στο παρθενικό ταξίδι του Ασημένιου Βέλος ήταν ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Μαυραγάνης, ο αναπληρωτής υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, Μάρκος Μπόλαρης, ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, Βασίλης Κόκκαλης, βουλευτές της Θεσσαλονίκης, ο Ιταλός πρέσβης, Λουίτζι Μάρας, ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθηγητής Φίλιππος Τσαλίδης, στελέχη του μητρικού ομίλου FSItaliane, ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΕΣΤΥ, ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος του ΤΑΙΠΕΔ κ.κ. Ξενόφος και Λαμπίρης, ο εμπορικός ακόλουθος της ιταλικής πρεσβείας, Ενρίκο Μπαρμπάτο, ο πρόεδρος του Ελληνο-ιταλικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, Χρήστος Σαραντόπουλος, ο πρόεδρος του ΒΕΘ, ο πρόεδρος και δ/νων σύμβουλος της ΟΛΘ Α.Ε. και άλλοι

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here