Αόρατοι για το αρμόδιο υπουργείο οι Κύπριοι μαθητές της Ειδικής Εκπαίδευσης

 

Σε αντίθεση με ό,τι αφορά τους μαθητές της λεγόμενης Γενικής Εκπαίδευσης στο Κυπριακό σχολείο όπου δόθηκαν στοιχειωδώς λειτουργικές λύσεις για τη συνέχιση της μαθητείας τους.
Η αποτίμηση και αναφορά των ‘‘πραγμάτων με το όνομά τους’’ – την κάνει μέσα σε πέντε φράσεις η πρωτοπόρος του κινήματος των Κυπρίων γονέων Γιούλα Πιτσιάλη – σε ό,τι αφορά τους μαθητές της λεγόμενης Ειδικής Εκπαίδευσης, τους θέλει για μια ακόμα φορά παιδιά ενός κατώτερου θεού
Ο λόγος στη Γιούλα Πιτσιάλη:
‘‘Για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους, η ειδική Εκπαίδευση δεν λειτουργεί κανονικά όπως αρμοδίως (σ.σ. υπουργικά) ειπώθηκε
Στα παιδιά της ειδικής αγωγής ΔΕΝ δόθηκαν λύσεις να μπορέσουν να συνεχίσουν με τις εύλογες προσαρμογές που δικαιούνται την εκπαίδευση τους. Μιλάμε για δύο ταχυτήτων εκπαίδευση, μιλούμε για διάκριση, μιλούμε για αποκλεισμό και πάλι από ισότιμη ποιοτική εκπαίδευση.
Αναρωτιόμαστε και θέλουμε να μάθουμε από τον Υπουργό Παιδείας πώς θα καλύψει τις ανάγκες αυτών των μαθητών, πώς θα καλύψει τα κενά που θα δημιουργηθούν; Θα αυξηθούν οι στηρίξεις; θα διευθετηθούν ατομικά μαθήματα;
Θέλουμε να μάθουμε από τον αρμόδιο Υπουργό Υγείας γιατί δεν δόθηκε άδεια να λειτουργήσουν οι ειδικές μονάδες στα σχολεία. Γιατί δεν δόθηκε άδεια να εξυπηρετούνται παιδιά που έχουν εύλογες προσαρμογές ή συνοδούς στα σχολεία τους με φυσική παρουσία έστω και προαιρετικά;’’
Μια σειρά από μεγάλη από κραυγαλέα ‘‘γιατί’’ που αδιάκοπα επί χρόνια προς κάθε φερόμενο ως αρμόδιο – καταρχάς να τ’ απαντήσει – απευθύνονται χωρίς ουδέποτε ν’ απαντιούνται.

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here