Χαμηλές επιδόσεις σε όλα τα μαθήματα – Τι δείχνουν οι βαθμολογίες των φετινών πανελλαδικών εξετάσεων

Οι χαμηλές βαθμολογίες είναι το χαρακτηριστικό στοιχείο  των επιδόσεων των 94.918 υποψηφίων των φετινών υποψηφίων των Πανελλαδικών Εξετάσεων, σύμφωνα με τα βαθμολογικά στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα από το Υπουργείο Παιδείας.

Ένα εντυπωσιακά μεγάλο ποσοστό της τάξης του 58,84% έγραψαν κάτω από τη βάση στα Μαθηματικά. Σημαντική αποτυχία σημείωσαν και στην Ιστορία, όπου κάτω από τη βάση έγραψε το 50,8%.

Εξαιρετικά χαμηλοί είναι οι βαθμοί των υποψηφίων και στη Χημεία με το 48,28% να βρίσκεται κάτω από τη βάσης, αλλά και στην Πληροφορική, με κάτω από τη βάση στο 44,75% των γραπτών.

Οι υποψήφιοι μπορούν να δουν τις βαθμολογίες τους ανά μάθημα στην ιστοσελίδα http://results.it.minedu.gov.gr πληκτρολογώντας:

α) τον οκταψήφιο κωδικό αριθμό τους και

β) τα τέσσερα αρχικά γράμματα των προσωπικών τους στοιχείων (Επώνυμο – Όνομα – Πατρώνυμο – Μητρώνυμο).

Ταυτόχρονα, τα αποτελέσματα έχουν αποσταλεί ηλεκτρονικά στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, προκειμένου να προωθηθούν στα σχολεία ευθύνης τους για να εκτυπωθούν καταστάσεις των επιτυχόντων που θα αναρτηθούν στα Λύκεια. Διευκρινίζεται ότι οι καταστάσεις που αναρτώνται στα Λύκεια περιέχουν μόνο τον κωδικό κάθε υποψηφίου και τα στοιχεία της επιτυχίας του και όχι τα ονομαστικά στοιχεία του.

Σημειώνεται ότι από το Σάββατο 11-7-2020 μέχρι και την Παρασκευή 17-7-2020, όλοι οι υποψήφιοι θα μπορούν πλέον να οριστικοποιήσουν το μηχανογραφικό τους δελτίο (επιλέγοντας ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ), στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://exams.it.minedu.gov.gr.

Μετά την παρέλευση της προθεσμίας, κανείς υποψήφιος δεν θα μπορεί να οριστικοποιήσει το μηχανογραφικό του δελτίο. Προτείνεται οι υποψήφιοι να εκτυπώσουν ή/και να αποθηκεύσουν στον υπολογιστή τους το οριστικοποιημένο μηχανογραφικό (που θα έχει αποκτήσει αυτόματα και αριθμό πρωτοκόλλου), ώστε ανά πάσα στιγμή να μπορούν να δουν τις τελικές προτιμήσεις τους.

 

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here