Αλέξης Γεωργούλης: Γιατί κατεβαίνω με το ΣΥΡΙΖΑ

Τους λόγους που αποφάσισε να συμμετάσχει στο ευρωψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία εξήγησε ο Λαρισαίος ηθοποιός Αλέξης Γεωργούλης, μιλώντας στο onlarissa.gr. Όπως τονίζει ο γνωστός ηθοποιός, που αυτή την περίοδο πρωταγωνιστεί στην επιτυχημένη βρεταννική σειρά The Durrells, κομβικό ρόλο έπαιξε το έργο της κυβέρνησης στο θέμα του cash rebate.

«Όταν βγαίνει ο πολιτισμός έξω με οποιαδήποτε μορφή είναι πολύ καλό για τη χώρα», τόνισε μεταξύ άλλων

«Όταν άρχισα τις συζητήσεις για να κατέβω στις εκλογές, έκανα μια βασική κουβέντα με τον υφυπουργό Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης τον κ. Λευτερη Κρέτσο, ο οποίος μου ανέλυσε το όλο θέμα με το cash rebate. Πρόκειται για μια νομοθεσία που επιστρέφει μέρος των εξόδων από οπτικοακουστικές παραγωγές. Στην Αμερική, ατην Αγγλία και ατην Γερμανία υπάρχει δεκαετίες τώρα, είναι κάτι πάρα πολύ γνωστό στο εξωτερικό, δηλαδή ουσιαστικά το θεωρούν δεδομένο αυτό, ενώ εμείς στην Ελλάδα δεν το είχαμε μέχρι πρόσφατα. Τα τελευταία χρόνια που είχα πλέον δουλειές με το εξωτερικό, με την πρώτη ευκαιρία που ερχόμουν στην Ελλάδα έλεγα ότι αυτό είναι κάτι που πρέπει να γίνει», είπε.

Όπως εξήγησε, αυτό μπορεί να βοηθήσει όχι μόνο τα κινηματογραφικά δρώμενα, αλλά σε πολλούς τομείς, όπως πχ γενικότερα στα οικονομικά.

«Αν έρθουν μεγάλες παραγωγές στην Ελλάδα όπως το Mama mia, μπορούν να αφήσουν υπολογίσιμα χρήματα στον τόπο μας. Μια μεγάλη παραγωγή που θα κοστίσει πχ 80 εκατομμύρια, σημαίνει ότι τα 30 μπορούν να μείνουν στον τόπο μας. Μιλάμε για μια πολύ καλοστημένη επιχείρηση η οποία επιπλέον βοηθάει και στο κομμάτι του τουρισμού, διότι γίνεται μεγάλη διαφήμιση», τόνισε.

Έφερε μάλιστα ως παράδειγμα την παραγωγή των Durrells. Όπως τόνισε, εάν προϋπήρχε το cash rebate τα γυρίσματα της θα γινόταν εξολοκλήρου στην Ελλάδα.

«Χωρίς αυτό χάσαμε ως χώρα την μισή παραγωγή. Έτσι χάσαμε ως τώρα πολλές παραγωγές», υπογράμμισε. «Συζητώντας με τον κ. Κρέτσο αποφασίσαμε να το υποστηρίξουμε αυτό το μέτρο όσο περισσότερο γίνεται και να το διευρύνουμε κάνοντας μια καινοτομία και πάνω στο θέατρο και τις παραστατικές τέχνες. Με μια καλή προσαρμογή μπορεί να γίνει και μπορούμε να το περάσουμε και στην Ευρώπη. Η Ελλάδα έχει γενικότερα πολύ υλικό στον πολιτισμό, της λείπουν όμως τα εργαλεία για να το επικοινωνήσει αυτό όλο προς τα έξω», είπε ο Αλ. Γεωργούλης.

Επισήμανε μάλιστα ότι όσοι από την κυβέρνηση προσπάθησαν να προσεγγίσουν παραγωγούς, «δεν τους έβλεπαν με καλό… μάτι γιατί πηγαίνουν όχι με το πρωτόκολλο που κυκλοφορεί στην αγορά, αλλά με τον «ελληνικό τρόπο» που δεν περνάει στο εξωτερικό. Στην Ελλάδα π.χ. ο παραγωγός παίρνει κατευθείαν τηλέφωνο τον ηθοποιό, έξω υπάρχει μια ιεραρχία, υπάρχει ο ατζέντης, αυτά δεν υπάρχουν εδώ», εξήγησε.

Στο ερώτημα αν «το επιχειρείν» εξακολουθεί να σε ενδιαφέρει, απάντησε:

«Δεν έχω αφήσει ποτέ τον τόπο μου, τη Λάρισα. Μαζί με δύο παιδικούς μου φίλους κάνω κάποιες επιχειρήσεις και χάρη στα παιδιά η επιχείρηση διατηρείται υγιέστατη. Ξεκίνησα κάτι με εστιατόρια στην Αθήνα αλλά λόγω του ότι λείπω συνέχεια, αποχώρησα από αυτή την επιχείρηση. Θα πρέπει να υπάρχουν ισχυροί δεσμοί για να διατηρηθεί κάτι τέτοιο όπως με τους παιδικούς μου φίλους εδώ στη Λάρισα.»

Στο ερώτημα αν καβάλησε ποτέ καλάμι, απάντησε:

«Κάποια στιγμή ένιωσα ότι ήμουν ο καλύτερος και πως ό,τι έκανα θα γινόταν επιτυχία. Αυτό το πέρασα και κράτησε -ευτυχώς- λίγο. Το πέρασα τον καιρό που έκανα το σήριαλ «Εραστής Δυτικών Προαστίων» και πιστεύω ότι αισθάνθηκα έτσι διότι όλο το σήριαλ είχε στηθεί πάνω μου. Όμως οι φίλοι μου δεν… τσίμπησαν και αυτό με προσγείωσε οπότε πέρασε όλη αυτή η έπαρση νομίζω γρήγορα».

Πηγή: onlarissa.gr

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here