Αυτά τα ροφήματα σας βοηθούν να χαλαρώσετε

Yπάρχουν κάποια ροφήματα που λειτουργούν κατευναστικά και μας χαλαρώνουν.  Μερικά από αυτά:

Πράσινο τσάι
Αυτό το ρόφημα περιέχει θειανίνη, μια χημική ουσία που χαλαρώνει τον εγκέφαλο και μειώνει το στρες. Επιπλέον, μεταβάλλει τα επίπεδα ορισμένων νευροδιαβιβαστών στον εγκέφαλο που ευθύνονται για την διάθεση, όπως η ντοπαμίνη και η σεροτονίνη.

Τσάι βαλεριάνας
Η βαλεριάνα χρησιμοποιείται εδώ και εκατοντάδες χρόνια για την χαλαρωτική της επίδραση – από το αυξημένο στρες και την αϋπνία, μέχρι και τις κρίσεις πανικού. Υπάρχει τεράστιος αριθμός μελετών που επιβεβαιώνει την δράση της, όπως και το ότι είναι ασφαλής για κατανάλωση.

Χαμομήλι
Πασίγνωστο για τις χαλαρωτικές του ιδιότητες, αυτό το μικροσκοπικό λουλούδι περιέχει τεράστιες ποσότητες αντιοξειδωτικών. Έχει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και ελαττώνει το στρες.

Νερό
Πολύ απλό, αλλά συχνά το ξεχνάμε. Το νερό είναι η πηγή της ζωής. Όλα μας τα όργανα το χρειάζονται για να λειτουργούν σωστά, και ακόμα και σε πολύ χαμηλά επίπεδα, η αφυδάτωση μπορεί να προκαλέσει έντονο στρες.

 

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here