ΑΕΚ 1924 οι πινακίδες του λεωφορείου της ΑΕΚ

Με προσωποποιημένες πινακίδες κυκλοφορίας  ήρθε το νέο τριαξονικό λεωφορείο της ΑΕΚ

Είναι το νέο Lion‘s Coach  με κινητήρια ισχύ έως 510 ίππων, με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και πλήρη τήρηση της αυστηρής προδιαγραφής καυσαερίων Euro 6.

Ο αριθμός κυκλοφορίας του,  ΑΕΚ 1924,  είναι ίσως ο πρώτος προσωποποιημένος αριθμός στην Ελλάδα, όμως το όχημα μπορεί να μπήκε με «ξενες πινακιδες» (δικαιωμα που ισχύει για 6 μήνες για τουριστικά οχήματα) ή με κάποια άλλη φόρμουλα, γιατί αν και σε πολλές χώρες πληρώνεις αδρά για να έχεις προσωποποιημένο νουμερο, μέχρι πρόσφατα ο ελληνικος νόμος δεν είχε αλλάξει και δεν ξέρουμε πως ακριβως κατάφερε το όχημα να φέρει αυτές τις πινακιδες.

Κανονικά στην Ελλάδα ολα τα οχηματα άλλαξαν τρόπο αρίθμησης το 1954 για να υπάρχει ομοιομορφία και να εντοπίζονται εύκολα οι κάτοχοι.

Η  Γαλλία ήταν η  πρώτη χώρα η οποία επέβαλε αριθμό κυκλοφορίας στα αυτοκίνητα αλλά και τμήμα τροχαίας για το Παρίσι (Paris Police Ordinance) στις 14 Αυγούστου του 1893. Την ακολούθησε η Γερμανία το 1896 και η Ολλανδία το 1898, η οποία απαίτησε από τους κατόχους αυτοκινήτου να έχουν και άδεια / δίπλωμα οδήγησης. Το συνδυασμό διπλώματος και πινακίδων κυκλοφορίας εφάρμοσε και η Ισπανία το 1897. Ο πρώτος Ισπανικός αριθμός κυκλοφορίας ήταν ο: PM-1 σε ένα Clément-Talbot και εκδόθηκε στις 31 Οκτωβρίου του 1900 στην Palma de Majorca. Ο πρώτος προσωποιημένος αριθμος στην Αγγλία δόθηκε το 1904 σε έναν  κομητα, που ήθελε οπωσδήποτε το νουμερο  Α1. Υπάρχουν προσωποποιημένες πινακίδες που μεταπωλουνται «χρυσές» όπως στην Αγγλία η  «F1» που πουλήθηκε  16.909.761 ευρώ. Γενικά οι  προσωποποιημένες πινακιδες είναι μια φάμπρικα είσπραξης και αναρωτιομαστε γιατί δεν το σκέφτηκε ακομα ο Τσακαλώτος.

 

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here