Παραμορφώνοντας την παιδεία…

 

 

Του ΓΙΩΡΓΟΥ ΤΖΕΔΑΚΙ

 

  • Κυριακάτικη συνάντηση στο υπουργείο Παιδείας είχαν η Κεραμέως, ο Μπογδάνος και ο υιός Πλεύρης.
  • Προφανώς, οι δύο βουλευτές θα ήθελαν να συγχαρούν την υπουργό για το θεάρεστο έργο της.
  • Διότι, για την παιδεία δεν κάνει κάτι, αλλά για την εκκλησία κάνει τα πάντα.
  • Και για να ακριβολογούμε, η Κεραμέως δεν κάνει κάτι για το δημόσιο σχολείο και πανεπιστήμιο.
  • Για την ιδιωτική εκπαίδευση κάνει ό, τι της ζητούν σχολάρχες και ιδιοκτήτες κολεγίων.
  • Κάπως έτσι, εξισώνει τα πτυχία των δημόσιων πανεπιστημίων με αυτά κολεγίων της συμφοράς.
  • Και μειώνει τους εισακτέους στα πανεπιστήμια για να έχουν περισσότερη πελατεία οι ιδιωτικές σχολές.
  • Αυτό δεν είναι αναμόρφωση, αλλά… παραμόρφωση της παιδείας.
  • Και με την ευκαιρία, γιατί ένας μαθητής που γράφει κάτω από τη βάση δεν κρίνεται ικανός να εισαχθεί σε ανώτερη ή ανώτατη δημόσια σχολή, αλλά γίνεται δεκτός μετά χειροκροτημάτων σε κολέγια;
  • Κι όταν αποφοιτήσει, γιατί το πτυχίο του να έχει την ίδια αξία με αυτό δημόσιου πανεπιστημίου, στο οποίο είχε κριθεί ακατάλληλος να εισαχθεί;
  • Πρόκειται για τον απόλυτο παραλογισμό!
  • Από την άλλη, δεν περιμέναμε το, ούτως ή άλλως, στρεβλό εκπαιδευτικό σύστημα να το διορθώσει η Κεραμέως.
  • Πόσο μάλλον, όταν από τις σπουδές της στα κορυφαία πανεπιστήμια της Σορβόννης και του Χάρβαρντ, το μόνο που της έμεινε ήταν οι… τσιρλίντερς.
  • Και σίγουρα, Μπογδάνος και υιός Πλεύρης θα την συλλυπήθηκαν που, λόγω της πανδημίας, δεν στάθηκε δυνατό να ξεκινήσει το τσιρλίντινγκ στα σχολεία.
  • Και δεν ξέρουμε τι είναι χειρότερο. Το ότι η υπουργός ήθελε να το εντάξει στο πρόγραμμα σπουδών ή ότι η εκπαιδευτική επιτροπή συμφώνησε;
  • Ακόμα χειρότερο θα είναι αν στην κυριακάτικη συνάντησή τους συζήτησαν και προτάσεις για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
  • Διότι, δεν θέλουν και πολύ να επαναφέρουν τη σχολική ποδιά!
  • Σ’ εκείνη την εποχή έχουν μείνει.

Κι επειδή δεν τους αρκεί, θέλουν να πισωγυρίσει και το σχολείο…

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here