Κύπελλα και εξαιρετικές διακρίσεις στον Παγκόσμιο Διαγωνισμό Ρομποτικής για το 2ο Δημοτικό Σχολείο Καλυβίων και για το 4ο Βούλας

Δυο κύπελλα και μια εξαιρετικά σημαντική διάκριση έφεραν από τον Παγκόσμιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής με Lego, (World Festival της FIRST LEGO League) που πραγματοποιήθηκε στο Χιούστον των ΗΠΑ, μεταξύ 17 και 20 Απριλίου, οι δυο ελληνικές ομάδες που εκπροσώπησαν τη χώρα.

Οι Next Generation Kids (NGK), από το 2ο Δημοτικό Σχολείο Καλυβίων, απέσπασαν το ιδιαίτερα σημαντικό Πρώτο Βραβείο Κριτών για την καλύτερη συνολική απόδοση στους 3 τομείς του διαγωνισμού, δηλαδή στα Project, Core Values, Robot Design.

Ταυτόχρονα εξασφάλισαν μια θέση στην κορυφαία 8άδα του κόσμου στο Robot Game. Είναι η πρώτη φορά που ελληνική ομάδα καταφέρνει να κατακτήσει τόσο υψηλή θέση σε παγκόσμιο διαγωνισμό ρομποτικής της FIRST LEGO League και να διαγωνιστεί στον τελευταίο γύρο με τις 7 κορυφαίες ομάδες.

Οι The Inventors από το 4ο Δημοτικό Σχολείο Βούλας έλαβαν το Πρώτο Βραβείο για την καλύτερη έρευνα.

Αξιοσημείωτο είναι ότι τα παιδιά και από τα δυο σχολεία, ηλικίας 11-12 χρόνων,  ανταγωνίστηκαν μαθητές που σε πολλές περιπτώσεις έφταναν τα 16 έτη γεγονός που μεγιστοποιεί την αξία των διακρίσεων που έφεραν.

Στον Παγκόσμιο Διαγωνισμό συμμετείχαν περισσότερα από 15.000 παιδιά από 40 διαφορετικές χώρες και διαγωνίστηκαν στη ρομποτική, την έρευνα και την καινοτομία ενώ περισσότερα από 33.000 άτομα επισκέφθηκαν το συνεδριακό κέντρο «George Brown Convention Center» στο Χιούστον όπου πραγματοποιήθηκε μια από τις μεγαλύτερες γιορτές των επιστημών και της τεχνολογίας για παιδιά.

Στην Ελλάδα το FIRST  LEGO League, τη φετινή σχολική χρονιά 2018 – 2019 τελεί υπό την αιγίδα της Α.Ε. του Προέδρου της Δημοκρατίας Κυρίου Προκοπίου Παυλοπούλου ο οποίος θα τιμήσει αντιπροσωπείες των ομάδων στο Προεδρικό Μέγαρο την Κυριακή 19 Μαΐου.

Διοργανωτής του FIRST LEGO League σε Ελλάδα, Κύπρο και Βαλκάνια, είναι το Φιλεκπαιδευτικό Μη Κερδοσκοπικό Σωματείο eduACT – ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.

 

 

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here