Ο Κυριάκος Μητσοτάκης κάνει «Restart Tourism» χωρίς τον ΕΟΤ

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης μίλησε το βράδυ της Πέμπτης στην εκδήλωση «Restart Tourism» που έγινε με σκοπό την παρουσίαση της καμπάνιας του ελληνικού τουρισμού για το 2020. Μια καμπάνια που καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι του ΕΟΤ. «Δεν ξέρουμε αν γνωρίζει από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Τουρισμού και τους συμβούλους του ότι ο μόνος αρμόδιος φορέας για την τουριστική προβολή της χώρας στο εξωτερικό είναι ο ΕΟΤ» σημειώνουν σε ανακοίνωσή τους και εκφράζουν τον φόβο «ότι το επόμενο βήμα θα είναι η μεγαλύτερη συρρίκνωση του ΕΟΤ προς όφελος της Marketing Greece, κάτι που άλλωστε η ηγεσία του Συνδέσμου Τουριστικών Επιχειρήσεων επιδιώκει διαχρονικά». 

Η Marketing Greece είναι η ιδιωτική εταιρεία, την οποία ανέλαβε με απευθείας ανάθεση ύψους 32 εκατ. ευρώ την τουριστική προβολή της χώρας, προκαλώντας θυελλώδεις αντιδράσεις.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης επανέλαβε ότι «στην Ελλάδα τα καταφέραμε καλά γιατί δουλέψαμε όλοι μαζί και ακούσαμε συμβουλές ειδικών».

«Η επιτυχία στην αντιμετώπιση της πανδημίας μάς επιτρέπει σταδιακά να επανερχόμαστε στη νέα οικονομική κανονικότητα απελευθερώνοντας σταδιακά διάφορους κλάδους. Δεν θα μπορούσε να εξαιρεθεί ο σημαντικότατος κλάδος του τουρισμού από τον οποίο η ελληνική οικονομία είναι πολλαπλώς εξαρτημένη» είπε.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης ανέφερε επίσης:

«Απο 1η Ιουλίου θα μπορέσουμε να επεκτείνουμε σχεδόν σε όλες τις χώρες εφόσον δεν έχουμε δυσάρεστες εκπλήξεις.

Θα έρθουν σε μια Ελλάδα που θα είναι ίδια αλλά ταυτόχρονα διαφορετική. Θα πρέπει να τηρούνται απαρέγκλιτα τα βασικά υγειονομικά πρωτόκολλα. Η προστασία της δημόσιας υγείας, η ασφάλεια των επισκεπτών και των εργαζομένων στον τουρισμό παραμένουν η πρώτη μας αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα. Πλεονέκτημα ότι το καλοκαίρι βρισκόμαστε έξω όπου οι ειδικοί λένε ότι οι πιθανότητες μετάδοσης μειώνονται σημαντικά.

Θα πρέπει οι εργαζόμενοι στον τουρισμό να τηρούν τα μέτρα ατομικής προστασίας. Θα είμαστε αυστηροί στους ελέγχους σε αυτό το επίπεδο. Βρήκα πολύ ευρυματικό το σποτ. Τι τελικά είναι η Ελλάδα σε αυτόν τον κόσμο που αντιμετωπίζει αυτή την πρόκληση. Σίγουρα είναι κάτι περισσότερο από τον ήλιο και τη θάλασσα.

Ευκαιρία αυτό το καλοκαίρι να δούμε τα πράγματα διαφορετικά. Το καλοκαίρι δεν είναι μια εποχή, είναι μια αντιληψη, μια ματιά στα πράγματα.

Εύχομαι και ελπίζω το σποτ αυτό να είναι καλοτάξιδο. Η τουριστική σεζόν να πάει όσο καλύτερα γίνεται σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία. Από την πρώτη στιγμή αποφύγαμε προβλέψεις για ύψος ύφεσης. Τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ ήταν σχετικά ενθαρρυντικά. Ύφεση 0.9% όταν η μέση ευρωπαϊκή είναι της τάξης του 3,8%. Η ελληνική οικονομία συνάντησε την κρίση του κορονοϊού με μεγάλη ορμή. Το β’ τρίμηνο θα είναι πολύ δύσκολο και ελπίζουμε ότι από το γ’ τρίμηνο τα πράγματα θα πηγαίνουν καλύτερα.

Αναγνωρίζω ότι σήμερα το κυρίαρχο συναίσθημα στη χώρα είναι η αβεβαιότητα, ο φόβος πού θα πάει η οικονομία μας, ποιά τα εισοδήματα των ανθρώπων που είναι εξαρτημένοι από τον τουρισμό. Ως κυβέρνηση έχουμε κάνει ό,τι περνάει από το χέρι μας για να υποστηρίξουμε το χώρο της εργασίας. Θέλω να ενθαρρύνω τους ανθρώπους του τουρισμού να εκμεταλλευτούν τα σχήματα ώστε να διαφυλάξουν όσο το δυνατόν περισσότερες θέσεις εργασίας. Στεκόμαστε δίπλα σας, πάντα έτοιμοι να προσθέσουμε κι άλλα “ όπλα” και εφόσον χρειάζεται να αναπροσαρμόσουμε τη στρατηγική μας.

Πάνω από όλα η ευθύνη είναι συλλογική. Το κράτος κάνει ό,τι περνάει από το χέρι του με ένα πρωτοφανές πακέτο στήριξης. Το Ταμείο Εγγυοδοσίας έχει ήδη δεχτεί πολλά αιτήματα».

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here