Κορωνοϊός: Αφήνουν τα νοσοκομεία χωρίς μάσκες αλλά ξοδεύουν 11 εκ. ευρώ για «υπηρεσίες επικοινωνίας»

 

Εποχές ΚΕΕΛΠΝΟ θυμίζει η απόφαση που υπογράφει ο διευθυντής του πρωθυπουργικού γραφείου και ανιψιός του Κυρ. Μητσοτάκη, Γρ. Δημητριάδης με την οποία δεσμεύεται πίστωση 11 εκατ. ευρώ  για την υλοποίηση επικοινωνιακής εκστρατείας αναφορικά με τα μέτρα πρόληψης έναντι του νέου κορωνοϊού. 

Τη στιγμή που η κυβέρνηση δεν έχει κατορθώσει να καλύψει τις βαικές ανάγκες των νοσοκομείων σε μάσκες και υλικά εργαστηρίων, ξοδεύει πλουσιοπάροχα, χωρίς καμία συγκεκριμένη αναφορά, 11 εκ. ευρώ για επικοινωνιακή εκστρατεία του κορωνοϊού, όταν είναι γνωστό ότι τα μηνύματα για την δημόσια υγεία προβάλλονται υποχρεωτικά δωρεάν από τα ΜΜΕ.

Συγκεκριμένα, στην απόφαση σημειώνεται:

«Εγκρίνουμε τη δέσμευση πίστωσης ύψους έντεκα εκατομμυρίων ευρώ (11.000.000,00€) για την πληρωμή ισόποσης δαπάνης σε βάρος της πίστωσης του προϋπολογισμού εξόδων της Προεδρίας της Κυβέρνησης, Ειδικός Φορέας 1023- 611-0000000, λογαριασμός 2420906001, οικ. έτους 2020, για υπηρεσίες επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών που απαιτούνται για την υλοποίηση εκστρατείας στο πλαίσιο της προστασίας της δημόσιας υγείας και των μέτρων για την αποτροπή της διασποράς του κορωνοϊού COVID- 19».

Η απόφαση πάρθηκε ενώ είναι γνωστό τοις πάσι ότι παρουσιάζονται σημαντικές ελλείψεις στα είδη αυτοπροστασίας όπως μάσκες, αντισηπτικό και γάντια στα δημόσια νοσοκομεία και ενώ τα τεστ για τον κορονοϊό παραμένουν απλησίαστα για τη συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών αλλά και όσων βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της μάχης. Οπότε μπορεί να λείπουν τα απαραίτητα εν μέσω πανδημίας, αλλά σίγουρα θα υπάρχει διαφήμιση.

Υπενθυμίζεται ότι πριν αλλά και κατά τη διάρκεια εφαρμογής των δύο πρώτων μνημονίων, το «αμαρτωλό» ΚΕΕΛΠΝΟ μοίραζε χρήμα για επικοινωνιακές εκστρατείες αν και τα κοινωνικά μηνύματα έπρεπε να προβάλλονται δωρεάν από όλα τα Μέσα και δη τα κανάλια που τότε δεν είχαν πληρώσει σεντ για το δημόσιο αγαθό των αδειών. Συγκεκριμένα, για την προβολή των μηνυμάτων από τους τηλεοπτικούς σταθμούς αρκούσε η έγκριση του ΕΣΡ. Πάρα ταύτα, εκατομμύρια ευρώ οδηγήθηκαν από τον κρατικό κορβανά σε συγκεκριμένα  ΜΜΕ.

Προβολή εικόνας στο Twitter

Χαρίτσης: Σοκαριστική η είδηση-Πόσες μάσκες αγοράζουμε με 11 εκ. ευρώ

Η σημερινή είδηση ότι η καμπάνια ενημέρωσης για τον κορονοϊό θα κοστίσει 11 εκατομμύρια ευρώ είναι πολλαπλά αποκαλυπτική, προκλητική και σοκαριστική, αναφέρει ο Αλ. Χαρίτσης.

Και προσθέτει:

Αποκαλυπτική για την υποκρισία του πολυδιαφημισμένου «επιτελικού» κράτους της Νέας Δημοκρατίας που σκορπάει λεφτά των φορολογουμένων από το παράθυρο.

Προκλητική γιατί μια καμπάνια για ένα τόσο σημαντικό ζητήματα δημοσίου συμφέροντος δικαιούται -εκ του νόμου- δωρεάν προβολή από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.

Σοκαριστική γιατί έρχεται τη στιγμή που πληθαίνουν οι φωνές των ανθρώπων που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της μάχης, γιατρών και νοσηλευτών, που ζητούν από την κυβέρνηση το αυτονόητο: την αποφασιστική ενίσχυση του δημοσίου συστήματος υγείας.

Η κυβέρνηση οφείλει να εξηγήσει τις επιλογές της και να δώσει αναλυτικά τα επιμέρους στοιχεία της πολυέξοδης καμπάνιας.

Και ας απαντήσει στο απλό ερώτημα: πόσες μάσκες αγοράζουμε με έντεκα εκατομμύρια ευρώ;

«Πού θα πάνε τα λεφτά;»

Το γεγονός σχολιάζει μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Twitter ο τομεάρχης Ψηφιακής Πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ, Μάριος Κάτσης, ζητώντας απάντηση στο πού θα κατευθυνθεί το συγκεκριμένο ποσό.

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here