Φίλης: Αναβαθμίζονται τα ολοήμερα σχολεία, ψεύδη τα περί κεντρικής επιτροπής εξετάσεων

ΦΩΤΟ: EUROKINISSI

Ψευδείς χαρακτήρισε τις αιτιάσεις περί κατάργησης ή υποβάθμισης των δημοτικών, που ακούγονται από την αντιπολίτευση, ο υπουργός Παιδείας Ν. Φίλης και υπογράμμισε ότι αντιθέτως, από τη νέα σχολική χρονιά με την εφαρμογή του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Σχολείου σε όλα τα δημοτικά της χώρας, το ολοήμερο σχολείο θα έχει αναβαθμισθεί. 

Μιλώντας στη Βουλή, για το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων για την Έρευνα που ψηφίσθηκε κατά πλειοψηφία, επί της αρχής, και αναφερόμενος στην τροπολογία που αφορά στα νηπιαγωγεία, δεσμεύτηκε ότι δεν θα κλείσει κανένα νηπιαγωγείο.

Για το ζήτημα της πρόσληψης αναπληρωτών, ο κ. Φίλης ανέφερε ότι «έχει σκοντάψει» στην διαπραγμάτευση με την τρόικα, και πως όταν ξεμπλοκάρει το γενικότερο θέμα των διορισμών στο Δημόσιο, θα γίνουν οι κατάλληλες νομοθετικές κινήσεις.

Αναφορικά με το θέμα που προέκυψε, μετά από δημοσίευμα για την Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων, ο υπουργός χαρακτήρισε «ψέματα» τα όσα ακούγονται και κατήγγειλε ότι παίζεται ένα «άθλιο παιγνίδι» που έχει σαν αποτέλεσμα την υπονόμευση του κλίματος των πανελλαδικών εξετάσεων.

Εξάλλου, η αναπληρώτρια υπουργός, Σία Αναγνωστοπούλου, υπερασπιζόμενη τις προωθούμενες αλλαγές στην τριτοβάθμια (λειτουργία ΕΛΚΕ, συμβουλίων ιδρυμάτων, κ.ά.) έκανε λόγο για «συνθήκες μη-κανονικότητας» που επικρατούν στην ελληνική πραγματικότητα και οι οποίες θα πρέπει να αντιμετωπιστούν με συγκέντρωση των δυνάμεων της χώρας στο πεδίο της Παιδείας.

Νωρίτερα, κατά τη διάρκεια της συζήτησης, ασκήθηκε έντονη κριτική από την αντιπολίτευση στις προωθούμενες αλλαγές, με την πλειονότητα των βουλευτών της αντιπολίτευσης να κάνει λόγο για μικροπολιτικές ή πελατειακές τακτικές, κομματική αντίληψη για την Παιδεία. «Η κυβέρνηση ενταφιάζει το ολοήμερο σχολείο επικαλούμενη την ισότητα και επιβάλλει την ισότητα προς τα κάτω, υποβαθμίζοντας και συρρικνώνοντάς το», είπε χαρακτηριστικά ο τομεάρχης Παιδείας της Νέας Δημοκρατίας, Μάξιμος Χαρακόπουλος.

 

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here