Σπίρτζης: Τον Μάρτιο του 2017, η συζήτηση για μειώσεις των διοδίων

 

ΦΩΤΟ: EUROKINISSI(Γ. ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ)

Μετά την ολοκλήρωση των μεγάλων οδικών έργγων, τον Μάρτιο του 2017, θα ανοίξει η συζήτηση για πιθανές μειώσεις αντί αυξήσεις των διοδίων. Αυτό είπε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρ. Σπίρτζης, τονίζοντας ότι δεν είναι εύκολο να ανοίξει νωρίτερα το θέμα κι ενώ συνεχίζονται τα έργα. 

Μιλώντας στην ΕΡΤ, ο κ. Σπίρτζης είπε χαρακτηριστικά:

«Δεν είναι εύκολο, αλλά μετά την ολοκλήρωση των έργων, καταλαβαίνετε, αν επιχειρήσουμε πριν την ολοκλήρωση των έργων να ανοίξουμε τέτοιο θέμα, τι θα κάνουμε, δε θα τελειώσουν τα έργα και οι συνέπειες θα είναι δραματικές για την ελληνική οικονομία. Θα κληθούμε να επιστρέψουμε αρκετά δισεκατομμύρια μετά την ολοκλήρωση των έργων.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Υπάρχουν ρήτρες δηλαδή; Αυτό λέτε.

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Υπάρχουν ρήτρες και υπάρχουν και χρηματοδοτήσεις από ιδιωτικές τράπεζες. Δεν μπορείς να βάλεις αυτά τα ιδρύματα σε μια ανασφάλεια και να έχουμε πάλι τα κολλήματα και τις καθυστερήσεις που είχαμε τα προηγούμενα χρόνια.

Μόλις ολοκληρωθούν τα έργα το Μάρτιο του 2017 θα ξεκινήσουμε ένα διάλογο μαζί τους για τις αλλαγές των συμβάσεων, προκειμένου σε καιρούς ύφεσης να μπορέσουμε να έχουμε εργαλεία που θα μειώνουν, αντί να αυξάνουν τα διόδια.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Υπουργέ είναι δυσβάστακτα για τη μέση οικογένεια τα διόδια, δεν το συζητάμε.

Χ. ΣΠΙΡΤΖΗΣ: Αυτά πρέπει να κάνουμε μια ημερίδα να ενημερώσουμε τη Νέα Δημοκρατία για το τι έχει κάνει, για το τι συμβάσεις έχει υπογράψει, πως μετεξελίχθηκαν, πόσο πληρώσαμε αυτούς τους δρόμους και ποια είναι τα αρνητικά όχι σε σχέση με τα διόδια μόνο και με άλλα θέματα.

Ολοκληρώθηκε ο Μορέας

Ο υπουργός υπογράμμισε επίσης ότι «την άλλη εβδομάδα λογικά, μπορεί και αυτή, ολοκληρώνεται ο Μορέας. Είναι ο αυτοκινητόδρομος Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα και Σπάρτη. Εκεί περιμένουμε μετά τη διαπραγμάτευση που έγινε και τις μελέτες για πρόσθετους δρόμους, όπως είναι το Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος που είναι ένας σημαντικός δρόμος για την ανάπτυξη της Μεσσηνίας.

«Και βέβαια έχουμε προγραμματίσει για να ολοκληρωθεί το έργο σύνδεσης από την Πάτρα μέχρι την Καλαμάτα, γιατί είχαμε προβλήματα με τις περιβαλλοντικές μελέτες και με άλλα θέματα σε αυτό τον τομέα, συμπλήρωσε.

Σχετικά με την αξιοποίηση της Εγνατίας Οδού (αν θα μπουν διόδια ή όχι), ανέφερε ότι περιμένει τις προτάσεις από το ΤΑΙΠΕΔ.

Ο κ. Σπίρτζης είπε, ακόμη, ότι στις αρχές του 2017 θα δημοπρατηθεί ως δημόσιο έργο το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 του μετρό, προϋπολογισμού 1 δισ. ευρώ, και αναζητείται χρηματοδότηση για το δεύτερο τμήμα προϋπολογισμού 2,5 δισ. ευρώ.

Αναφερόμενος στα έργα του αεροδρομίου στο Καστέλι αλλά και το εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσειο, είπε ότι θα προχωρήσουν κανονικά αν οι προσφορές είναι επαρκείς και όσον αφορά τα οικονομικά, αλλά και τα τεχνικά τους στοιχεία.

 

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here