Ανάρπαστα τα.. «ό,τι πάρετε κάτω από 0,33 λεπτά»

Ολα τα προιόντα πωλούνται κάτω από 0,33 ευρώ. Πρόκειται για ένα μοντέλο hard discount που εγκαινιάζεται στο Croydon , μια πόλη 200.000 κατοίκων στα βορειοδυτικά του Λονδίνου.  Εδώ, άνοιξε το πρώτο σούπερ μάρκετ που απευθύνεται σε φτωχά νοικοκυριά.

Η πρωτοβουλία ανήκει στον Στέλιο Χατζηιωάννου, τον ιδρυτής της Easyjet . Στην 20ετή επαγγελματική του διαδρομή, ο ελληνοκύπριος επιχειρηματίας δοκίμασε την τύχη του σε διάφορους τομείς ,άλλοτε με επιτυχία κι άλλοτε όχι.  Θυμίζουμε: easy bus, easy hotel,easyinternetcafe.

Εδώ και λίγες μέρες ο Στέλιος Χατζηιωάννου άνοιξε την πόρτα του στον χώρο του λιανεμπορίου  με το σήμα Εasyfoodstore εισάγοντας ένα μοντέλο hard discount. Ενα σχέδιο που ξεκίνησε το 2013 αλλά υλοποιήθηκε πρόσφατα καθώς ο Ελληνοκύπριος επιχειρηματίας ήθελε να τεστάρει πρώτα την ανταπόκριση που θα είχαν οι Βρετανοί στην είσοδο των γερμανικών αλυσίδων Lidl και Aldi.

Τις μετά από τις δύο πρώτες ημέρες λειτουργίας του, το easyfoodstore,  αναγκάστηκε να κλείσει καθώς οι καταναλωτές έκαναν φύλλο και φτερό ότι υπήρχες στα ράφια του καταστήματος. Σύμφωνα με εκπρόσωπο της αλυσίδας στο συγκεκριμένο διάστημα άδειασαν οι αποθήκες που είχαν προϋπολογήσει ότι τα αποθέματα θα αρκούσαν για δύο εβδομάδες. Σύμφωνα με εκπρόσωπο της αλυσίδας υπήρχαν άνθρωποι οι οποίοι ταξίδευσαν πάνω από μία ώρα για να ψωνίσουν στο easyfoodstore.

Το μότο της easyfoodstore είναι: “Όχι ακριβές μάρκες. Μόνο τρόφιμα σε τίμιες τιμές” και τα προϊόντα που φιλοξενεί είναι κυρίως μακράς διάρκειας ή κατεψυγμένα.

Οι δύο εκπτωτικές αλυσίδες κατάφεραν σε χρόνο ρεκόρ να αποσπάσουν μερίδιο από τις παραδοσιακές βρετανικές, πότε ο δρόμος ήταν ανοιχτός για ένα μοντέλο hard discount.
To πιλοτικό κατάστημα προσφέρει τα 76 βασικά προϊόντα κάτω από 33 λεπτά του ευρώ, κάτι που σημάνει ότι εάν ο καταναλωτής αγοράσει όλα τα προϊόντα το καλάθι του θα γεμίσει με κάτι λιγότερο από 27 ευρώ.

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here