Ξεκινά το έργο της Επιτροπής διαλόγου για την παιδεία

ΦΩΤΟ: ΙΝ ΤΙΜΕ(Γ. ΛΙΑΚΟΣ)

Με τη πρώτη της συνεδρίαση, σήμερα Δευτέρα, ξεκινά τις εργασίες της η επιτροπή Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου για την Παιδεία. Η συνεδρίαση θα πραγματοποιηθεί στο κτίριο του υπουργείου, παρουσία του υπουργού Παιδείας, Νίκου Φίλη.

Στην επιτροπή συμμετέχουν 36 εκπρόσωποι των τριών βαθμίδων της εκπαίδευσης, είναι η δεύτερη, μετά την επιτροπή διαλόγου της επιτροπής Mορφωτικών Yποθέσεων της Βουλής, που αρχίζει τις διαδικασίες διαλόγου.

Οι άλλοι δύο φορείς που θα λειτουργήσουν παράλληλα στο διάλογο, είναι το Εθνικό Συμβούλιο Παιδείας και το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, ωστόσο, δεν υπάρχουν μέχρι στιγμής ανακοινώσεις για τη λειτουργία τους στην όλη διαδικασία του εθνικού διαλόγου.

Print Friendly, PDF & Email

2 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Να προσκληθούν στο διάλογο κυρίως μάχιμοι εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων και κυρίως του Λυκείου που αντιμετωπίζει τα σοβαρότερα προβλήματα εκφυλισμού στο χώρο της δευτεροβάθμιας . Είναι αυθεντική και αληθινή η άποψη του εκπαιδευτικού που βιώνει τη διδακτική πράξη, επομένως και αναγκαίο να συνεκτιμηθεί.

  2. Γιατί η σταθερά φιλελληνική Δύση προσπαθώντας να περιγράψει το παρελθόν της και το παρελθόν της Ανατολής, επιμένει πάντα να δυσφημεί, να αποσιωπά και να κρατά εκτός του ελληνικού πολιτισμού τόσο τον Χριστό όσο και τον Μ. Αλέξανδρο; Με αφορμή τον νέο διάλογο για την Παιδεία, μερικές απαντήσεις και κάποιες απόπειρες προσέγγισης του προβλήματος στο κείμενο που ακολουθεί:

    Η Ελλάς ως μέτοχος της Ευρωπαϊκής Ιδέας #4
    Ο ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΡΙΖΕΣ ΤΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ή αλλιώς Η ΚΟΥΚΟΥΒΑΓΙΑ ΕΞΙΣΤΟΡΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΟΙΝΙΚΑ
    Γιατί η σταθερά φιλελληνική Δύση προσπαθώντας να περιγράψει το παρελθόν της και το παρελθόν της Ανατολής, επιμένει πάντα να δυσφημεί, να αποσιωπά και να κρατά εκτός του ελληνικού πολιτισμού τόσο τον Χριστό όσο και τον Μ. Αλέξανδρο; Με αφορμή τον νέο διάλογο για την Παιδεία, μερικές απαντήσεις και κάποιες απόπειρες προσέγγισης του προβλήματος στο κείμενο που ακολουθεί:

    Η Ελλάς ως μέτοχος της Ευρωπαϊκής Ιδέας #4
    Ο ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΡΙΖΕΣ ΤΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ή αλλιώς Η ΚΟΥΚΟΥΒΑΓΙΑ ΕΞΙΣΤΟΡΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΟΙΝΙΚΑ
    Γιατί η σταθερά φιλελληνική Δύση προσπαθώντας να περιγράψει το παρελθόν της και το παρελθόν της Ανατολής, επιμένει πάντα να δυσφημεί, να αποσιωπά και να κρατά εκτός του ελληνικού πολιτισμού τόσο τον Χριστό όσο και τον Μ. Αλέξανδρο; Με αφορμή τον νέο διάλογο για την Παιδεία, μερικές απαντήσεις και κάποιες απόπειρες προσέγγισης του προβλήματος στο κείμενο που ακολουθεί:

    Η Ελλάς ως μέτοχος της Ευρωπαϊκής Ιδέας #4
    Ο ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΡΙΖΕΣ ΤΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ή αλλιώς Η ΚΟΥΚΟΥΒΑΓΙΑ ΕΞΙΣΤΟΡΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΟΙΝΙΚΑ
    https://karavaki.wordpress.com/2016/01/10/greece-european-idea-4

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here