Λαφαζάνης: Κυβέρνηση πολιτικής γλίτσας καταστρέφει τον τόπο

Για κυβέρνηση «πολιτικής ‘γλίτσας’ και υποκρισίας που καταστρέφει τον τόπο και η οποία καθημερινά πρωταγωνιστεί σε ένα θέατρο του παραλόγου», έκανε λόγο ο Παναγιώτης Λαφαζάνης.

Mιλώντας σε δημοσιογράφους στο Κιάτο, όπου περιόδευσε , είπε  τα εξής:

«H κυβέρνηση Τσίπρα, ενώ εφαρμόζει η ίδια το μνημόνιο και τα σκληρά μνημονιακά μέτρα του, την ίδια ώρα προσπαθεί να αποστασιοποιηθεί από αυτά τα μέτρα, περίπου τα καταγγέλλει μαζί και τις συνέπειες τους και μας καλεί να δείξουμε κατανόηση και να λυπηθούμε την κυβέρνηση γιατί τρίτοι της επιβάλλουν αυτά τα μέτρα. Τέτοια πολιτική σχιζοφρένεια, εν μέσω γενικής κατεδάφισης της χώρας, δεν έχει εμφανισθεί ποτέ σε αυτόν τον τόπο».

«Οι περισσότεροι έχουν καταστρέψει ή καταστρέφουν τις χώρες τους, ακολουθώντας τυφλά, όπως και ο Τσίπρας, τις συνταγές λιτότητας και απορρύθμισης που διέπουν την ευρωζώνη» σημείωσε και τόνισε ότι «αυτό που χρειάζεται σήμερα, είναι μια Σύνοδος αριστερών, ριζοσπαστικών, προοδευτικών κομμάτων, οργανώσεων και κινημάτων από όλες τις μεσογειακές χώρες και των τριών ηπείρων.

Για τα «κόκκινα» δάνεια, ο κ. Λαφαζάνης είπε ότι το πρόβλημα των ιδιωτικών χρεών είναι μεγαλύτερο και από το δημόσιο χρέος και σημειώνοντας πως «εδώ που έχει φτάσει το πρόβλημα των ιδιωτικών χρεών στη χώρα δεν αντιμετωπίζεται με ημίμετρα και ασπιρίνες», ούτε με τη μεταφορά τους στα fund, «πράγμα που συνιστά πλήρη άλωση της οικονομίας από ξένα κέντρα και κυρίως υποθήκευση και εκποίηση των ιδιωτικών περιουσιών και τελειωτικό χτύπημα στην ελληνική οικονομία».

«Αυτό που χρειάζεται για να λυθεί ο Γόρδιος δεσμός στη χώρα είναι να κοπεί με το σπαθί μιας νέας σεισάχθειας. Η λύση βρίσκεται σε μια ευρύτατη, σχεδόν σαρωτική, διαγραφή χωρίς όρους και προϋποθέσεις, όλων των ιδιωτικών χρεών που αφορούν τις οικονομικά αδύνατες τάξεις και στρώματα της ελληνικής κοινωνίας και οι γενναίες κατά κατηγορία ρυθμίσεις για την αποπληρωμή εν όλω ή εν μέρει, ανάλογα με τις προϋποθέσεις, των υπόλοιπων δανείων».

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here