Κοροϊδεύουν οι νηογνώμονες -νεα ταλαιπωρία επιβατών από βλάβη του «Νήσος Σάμος»

Μηχανική βλάβη στο επιβατηγό οχηματογαγωγό «Νήσος Σάμος» είχε σαν αποτέλεσμα να καθυστερήσει κατά 6 ώρες ο απόπλους του απο τη Λήμνο.

Συγκεκριμένα το «Νήσος Σάμος»  εγκαινιάσθηκε (τρόπον τινά, γιατί είναι ανακαινισμένο μεν, ηλικίας 28 ετών δε)  μόλις προ 4 ημερών και πήρε βεβαίως πιστοποιητικό αξιοπλοΐας. Σήμερα το πρωί απέπλευσε από τη Θεσσαλονίκημε 560 επιβάτες για  να εκτελέσει το δρομολόγιο Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Πειραιάς. Μετά τον απόπλου του πόμως παρουσίασε βλάβη και κατέπλευσε στη Λήμνο με 3,5 ώρες καθυστερήση

Στο λιμάνι της Λήμνου η  τοπική Λιμενική Αρχή απαγόρευσε τον απόπλου μέχρις ότου αφ΄ενός επισκευασθεί η βλάβη, αφ΄ετέρου προσκομισθουν πιστοποιητικά  αξιοπλοΐας και διατήρησης κλάσης από το Νηογνώμονα που παρακολουθεί το πλοίο. Οταν και οι τρεις προϋποθέσεις καλύψθηκαν, το πλοίο απέπλευσε για Μυτιλήνη στη 1 το μεσημέρι.

Εν τω μεταξυ ταλαιπωρήθηκαν και οι επιβάτες του επιβατηγου οχηματαγωγού  «Νήσος Ρόδος» που χτες παρουαίασε για τριτη φορά βλαβη μέσα σε 10 μέρες, Το «Νήσος Ρόδος» παρουσίασε βλάβη ενώ έπλεε προς Πάρο με 2.104 επιβάτες, και μεταφέροντας 372 ΙΧ, 55 φορτηγά και 91 δίδκυκλα. Συνέχισε το ταξίδι του  προς Πάρο με μειωμένη ταχύτητα λογω τηε βλαβης προκειμένου να επιθεωρηθεί (πάλι). Μετά τα μεσάνυχτα της Δευτέρς προς Τρίτη επισκεύασε στην Πάρο τη βλάβη του και συνέχισε με μεγάλη καθυστέρηση το δρομολογιο του.

Είναι απορίας άξιο πώς γίνεται τα πλοία να παίρνουν πιστοποιητικά αξιοπλοΐας όταν η μηχανική τους βλάβη προφανώς δεν έχει επισκευασθεί ικανοποιητικά και πώς γίνεται να μην υπάρχουν επ’ αυτού κυρώσεις εις βάρος του νηογνώμονα που το επιθεωρεί όταν αποδεικνύεται (αν μη τι άλλο, με τις αλλεπάλληλες βλάβες) ότι το πλωτό μέσο κακώς είχε κριθεί αξιόπλοο.

Και τα δύο πλοία είναι της εταιρείας Hellenic Seaways (του Αντώνη Αγαπητού). Το  «Νήσος Σάμος» βγήκε στην αγορά των επιβατηγών οχηματαγωγών μετά από ευρύτατη μετασκευή. Ναυπηγήθηκε συγκεκριμένα  το 1988 στην Ιαπωνία και αγοράστηκε πέρσι απο τον Αγαπητό. Μετασκευαζόταν και ανακαινιζόταν  επί μήνες στο Πέραμα προτού «βγει στην κυκλοφορία»

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here