Θάνατος βρέφους στη Γαλλία μετά από χορήγηση συνήθους συμπληρώματος βιταμίνης D

Eνα βρέφος 10 ημερών πέθανε στη Γαλλία από ανακοπή αμέσως μετά τη χορήγηση ενός συνηθισμένου συμπληρώματος βιταμίνης D3

Προτού πάθει ανακοπή το βρέφος έδειξε συμπτώματα δύσπνοιας και ασφυξίας

Οι γαλλικές αρχές διερευνουν αν πρόκειται για χρονική σύμπτωση, αν δηλαδή συνέτρεχαν άλλοι λόγοι για το θάνατο του βρέφους ή αν ευθύνεται κάτι στο σκεύασμα και κυρίως στον τρόπο χορήγησης

Διερευνάται δηλαδή κατά κύριο λόγο μήπως φταιει ο τρόπος χορήγησης που καμια φορά προκαλεί συμπτώματα πνιγμονής όταν το βρέφος δεν μπορει να καταπιεί το σκεύασμα που του δίνουν οι γονείς ή οι νοσηλευτές  με πιπέτα-σταγονόμετο -μερικές φορές το βρέφος «στραβοκαταπίνει» και αυτό γίνεται αιτία έντονης δυσφορίας, αλλά ποτέ δεν είχε αναφερθεί έως τώρα θάνατος

Το σκεύασμα χορηγειται σε δεκάδες χιλιάδες παιδιά στην Ευρώπη γιατί σε πολλές περιπτώσεις ειναι απαραίτητο και σε άλλες απλώς χρήσιμο  Είναι η πρώτη φορά που το συσχετίζουν με θάνατο και οι περισσότεροι γάλλοι παιδίατροι πιστεύουν ότι για το θάνατο το άτυχου βρέφους δεν μπορεί να φταίει το σκεύασμα -στη Γαλλία το συμπλήρωμα της D3 που χορηγήθηκε στο βρέφος λέγεται Uvesterol D

Συμπλήρωμα D3 πλέον χορηγείται και στην Ελλάδα σε πάρα πολλά βρέφη

 

Print Friendly, PDF & Email

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here